Autoradio

Beste leden van MyPolo,

Ik ben een complete leek betreft auto's maar zou toch graag gaandeweg wat meer leren erover.
Ik ben sinds een jaar in bezit van een Volkswagen Polo 6R uit 2012 (sinds vanmorgen erachter dat het type 6R is.)
Wat een prettige bak en terecht dat er een website zoals deze voor polo's is.

Ik zit met het volgende:
Momenteel zit er een standaard radio in.
Nu wil ik er graag een autoradio met scherm in zetten die ook Apple Carplay ondersteunt.
Ook sinds vanmorgen erachter dat ik dan moet zoeken naar 2DIN autoradio's.
Heb alleen totaal geen idee in wat wel/niet gaat passen en mijn max budget is €300,-
Red ik het hiermee en wat zijn mijn opties en wie kan mij er meer over vertellen/helpen een juiste keuze te maken.

Ik hoor het graag!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Die ziet er wel erg gaaf uit ja! Past ook mooi in de ruimte die beschikbaar is. Met de volumeknop en draaiknop er bij inderdaad!

@dov heb je er nog beschikbaar? (Ik kan nog geen privébericht sturen gezien ik nieuw ben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!