Automatische verlichting china

Dit ziet er wel intresant uit en ben ik ook naar opzoek, het is nou enige tijd na dat u dit aangeschaft heeft en is mij de vraag of het nog steeds werkt naar behoren?

Heb hem nu ook bijna een jaar in de auto. Werkt goed mits je de juiste instellingen te pakken hebt. Verkeerde instelling kan er bijv. voor zorgen dat de accu leeg getrokken wordt. Ook H4 koplampen zorgen voor een niet helemaal optimale werking met coming home en leaving home functie.
 
Ik stel mijn vraag hier ook nog maar even, aangezien het geen geheel nieuw topic behoeft. Als ik zo'n automatische lampschakelaar in mijn auto installeer, en het is overdag, gebruikt de schakelaar dan de dagrijlichten (in mijn bumper) of de stadslichten? En kan je dit instellen?

Even off topic maar ik vroeg het me zo af :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Ik stel mijn vraag hier ook nog maar even, aangezien het geen geheel nieuw topic behoeft. Als ik zo'n automatische lampschakelaar in mijn auto installeer, en het is overdag, gebruikt de schakelaar dan de dagrijlichten (in mijn bumper) of de stadslichten? En kan je dit instellen?

Even off topic maar ik vroeg het me zo af :mrgreen:

Dat kan je - met een bluetooth schakelaar - instellen inderdaad. Bij alleen stadslicht aan staan overigens ook je DRL aan en dat ziet er ook weer tof uit. Bij dimlicht gaan de DRL automatisch weer uit. Je hebt dus geen invloed op de DRL (want dit is fabriek-af zo ingesteld), maar je kan dus wel kiezen of je lampen uit staan (= DRL aan), stadslicht (= DRL aan) of dimlicht (= DRL uit) moet branden overdag.

EDIT:
Ik heb hem dus overdag op stadslicht staan (is DRL aan) en dan i.c.m. een Duman Customs US lights module. En dat ziet er zo uit:
:cool::cool::cool:

IMG_9408.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: JayS
Dat kan je - met een bluetooth schakelaar - instellen inderdaad. Bij alleen stadslicht aan staan overigens ook je DRL aan en dat ziet er ook weer tof uit. Bij dimlicht gaan de DRL automatisch weer uit. Je hebt dus geen invloed op de DRL (want dit is fabriek-af zo ingesteld), maar je kan dus wel kiezen of je lampen uit staan (= DRL aan), stadslicht (= DRL aan) of dimlicht (= DRL uit) moet branden overdag.

EDIT:
Ik heb hem dus overdag op stadslicht staan (is DRL aan) en dan i.c.m. een Duman Customs US lights module. En dat ziet er zo uit:
:cool::cool::cool:

IMG_9408.jpg

Dat lijkt enorm vet! Heb je ook een linkje voor jouw module? En is het een met een sensor in de knop of een op draad?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Dat lijkt enorm vet! Heb je ook een linkje voor jouw module? En is het een met een sensor in de knop of een op draad?

Mét draadje, maar die zie je verder niet.


Heb er ook een demo'tje van gemaakt:

 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!