Automatische verlichting china

Ooh zo maar dat lijkt mij minder ideaal om je vaak ook met de interieur verlichting zit maar kan het mis hebben heb verder geen idee hoe de techniek werkt met dat soort elektronica

In de praktijk heb je er geen last van, ik heb dezelfde schakelaar maar dan zonder Bluetooth. Je moet wel heel extreem felle interieurverlichting (bouwlamp niveau) hebben wil het invloed hebben op de lichtsensor. Ik heb redelijk felle verlichting (witte LED's) en ze beïnvloeden de schakelaar niet.

Overigens, mocht het zo zijn dat de schakelaar wel wordt beinvloed (wat niet zo is) dan zou je daar tijdens het rijden geen last van hebben want wie rijdt er nou met de interieurverlichting aan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik zou er gewoon eentje zonder draad kopen zoals deze: https://nl.aliexpress.com/item/4000...chweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_53

Hoef je ook geen draad te verstoppen.

Ziet er ook goed uit ja! Die waren er toen nog niet volgens mij toen ik de mijne kocht... Heb wel vertrouwen gekregen in het merk WarriorsArrow, omdat ik deze in de Polo en onze Touran heb zitten. Beide zonder problemen of gekkigheid. Mja, volgens mij zijn al die dingen allemaal 1 pot nat, hahaha.
 
Ziet er ook goed uit ja! Die waren er toen nog niet volgens mij toen ik de mijne kocht... Heb wel vertrouwen gekregen in het merk WarriorsArrow, omdat ik deze in de Polo en onze Touran heb zitten. Beide zonder problemen of gekkigheid. Mja, volgens mij zijn al die dingen allemaal 1 pot nat, hahaha.

Volgens mij is die in gelinkt heb niet van WarriorsArrow maar mijn non-Bluetooth schakelaar komt ook van deze winkel en die doet het vooralsnog perfect. Kwa look & feel is hij identiek aan de originele en de werking is perfect (het configureren is alleen wat lastig ivm. het ontbreken van Bluetooth).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Heb die versie met bt functie besteld.
Momenteel een schakelaar met sensor in de knop, maar het instellen vind ik maar onduidelijk. Hoop dat het met de app makkelijker gaat.
Doe mij oude binnenkort weg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Heb hem nu ook bijna een jaar in de auto. Werkt goed mits je de juiste instellingen te pakken hebt. Verkeerde instelling kan er bijv. voor zorgen dat de accu leeg getrokken wordt. Ook H4 koplampen zorgen voor een niet helemaal optimale werking met coming home en leaving home functie.
Welke instelling moet hij dan staan om lege accu te voorkomen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
De versie auto light met bt en sensor met draad geïnstalleerd. Wil verbinding malen met Elecgear app maar lukte niet. Zoals handleiding aangeeft, auto stand zetten, contact aan en wachten tot stand auto gaat knipperen. Contact uit en op connect klikken in de app. Dat werkte helaas niet, meerdere keren geprobeerd.
Zag wel dat er twee versies van Elecgear waren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik heb zonet mijn Warriorsarrow schakelaar met bluetooth ontvangen, echter heb ik al enkele problemen waarvan mij eentje toch wel zeer erg stoort. Wanneer de schakelaar op 'Auto' staat en de lichten aan zijn als het donker is en ik de auto uitschakel is mijn dashboard opeens een flikkerende kerstboom en gaat die gewoon weer op contact terwijl ik de sleutel er zelfs uit heb... iemand een idee? Pinnen die ontbreken op de nieuwe schakelaar is B en 56D.
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Ik heb zonet mijn Warriorsarrow schakelaar met bluetooth ontvangen, echter heb ik al enkele problemen waarvan mij eentje toch wel zeer erg stoort. Wanneer de schakelaar op 'Auto' staat en de lichten aan zijn als het donker is en ik de auto uitschakel is mijn dashboard opeens een flikkerende kerstboom en gaat die gewoon weer op contact terwijl ik de sleutel er zelfs uit heb... iemand een idee? Pinnen die ontbreken op de nieuwe schakelaar is B en 56D.

Heb hier ook even mee lopen stoeien toen ik de schakelaar gemonteerd had. De oplossing is: Je moet de TFL pin even platdrukken, zodat die niet in je stekker zit.

Zie schema en foto's een andere post van mij.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: JensV en Sal
Ik heb zonet mijn Warriorsarrow schakelaar met bluetooth ontvangen, echter heb ik al enkele problemen waarvan mij eentje toch wel zeer erg stoort. Wanneer de schakelaar op 'Auto' staat en de lichten aan zijn als het donker is en ik de auto uitschakel is mijn dashboard opeens een flikkerende kerstboom en gaat die gewoon weer op contact terwijl ik de sleutel er zelfs uit heb... iemand een idee? Pinnen die ontbreken op de nieuwe schakelaar is B en 56D.
Holy crap, ik het precies hetzelfde ook met de schakelaar van Warriorsarrow.

Maar met het buigen van de TFL pin was het probleem dus opgelost?
Wat doet die pin dan? De pin is voor DRL zie ik? Weet iemand waarom die pin problemen met mijn dashboard veroorzaak dan?

Zie filmpje:

 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Holy crap, ik het precies hetzelfde ook met de schakelaar van Warriorsarrow.

Maar met het buigen van de TFL pin was het probleem dus opgelost?
Wat doet die pin dan? De pin is voor DRL zie ik? Weet iemand waarom die pin problemen met mijn dashboard veroorzaak dan?

Zie filmpje:

Had zelf geen last van de storing. Maar probeer die tfl pin is om te buigen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Mogelijk dagrijverlichting aan staan in vcds...

Vraag me af of deze schakelaar problemen geeft met de met vcds ingestelde bochtenverlichting, of kan deze optie (en die hierboven genoemde) beter uitzetten voordat de schakelaar gewisseld wordt?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI ~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!