Automatische vergrendeling na 5 -10 seconden werkt niet meer

kan me iemand die meer ervaring heeft met vagcom vcds vertellen hoe ik te werk moet gaan om mijn automatische vergrendeling terug te doen werken als men de wagen vergeet zelf te sluiten na 5 - 10 seconden, er voor deed die dit altijd maar is me nu pas opgevallen dat die dit niet meer doet,

polo 6R - 1.4 16V
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Wat staat er in vcds bij 09 cent. elect. en dan byte 4 en bit 5?
Het is zo dat het niet klopt wat er in VCDS staat. Vinkje aan dan staat central locking re-locking uit en als het niet aangevinkt is staat het juist aan.

Anders toevallig de accu recent leeg gehad of ontkoppeld?
 
bedankt voor de info ik ga dit morgen nazien, batterij heeft wel een laad buurt gehad met een speciale lader wat ook op de vw wagens staat in de toonzaal een tecc toen die op een beurs stond in duitsland.

maar daar kan het niet van zijn denk ik want in essen heeft die 10 dagen vorig jaar gestaan en toen was dit niet dus , ik vermoed met het nazien van stuurbediening in de vw garage dat het een en anders daar fout is gegaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Wat staat er in vcds bij 09 cent. elect. en dan byte 4 en bit 5?
Het is zo dat het niet klopt wat er in VCDS staat. Vinkje aan dan staat central locking re-locking uit en als het niet aangevinkt is staat het juist aan.

Anders toevallig de accu recent leeg gehad of ontkoppeld?

heb ik ook dus accu leeg en hoe krijg je dit weer goed dat het weer doet??
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 tsi 95pk 
effe nagezien maar het was aangevinkt , ik heb het toen eens weg gedaan , en gezien alst dan ging, hij deed niks
erna weer aangevinkt en toen gewacht hij deed evenzeer niks

1.jpg

2.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
heb ik ook dus accu leeg en hoe krijg je dit weer goed dat het weer doet??
Dat ging bij mij vanzelf, heb wel van alles uitgeprobeerd dus kan niet zeggen wat het was, kan goed zijn dat het kwam doordat de accu weer vol was.


effe nagezien maar het was aangevinkt , ik heb het toen eens weg gedaan , en gezien alst dan ging, hij deed niks
erna weer aangevinkt en toen gewacht hij deed evenzeer niks

Bekijk bijlage 5239
Die staat bij mij toch echt uit en bij mij werkt het. Ooit eens gelezen dat dat een fout in VCDS was. Verder nog fouten te vinden met VCDS?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!