@Huzaar Ik heb zelf de gasveren van de seat geprobeerd en de sirocco puffers voor mijn 6C. Enige was dat ik heel hard moest duwen om mijn kofferbak dicht te doen. Ook had ik een speling vanwege de puffers. Zelf heb ik nu springveren op mijn originele gasveren gezet van GB-Tuning. Het is iets goedkoper en werkt beter vind ik zelf.
werkt dit op originele dempers + puffers?@Huzaar Ik heb zelf de gasveren van de seat geprobeerd en de sirocco puffers voor mijn 6C. Enige was dat ik heel hard moest duwen om mijn kofferbak dicht te doen. Ook had ik een speling vanwege de puffers. Zelf heb ik nu springveren op mijn originele gasveren gezet van GB-Tuning. Het is iets goedkoper en werkt beter vind ik zelf.
Ik durf alleen niet te zeggen of het voor je polo AW werkt vanwege de afmetingen en de dikte.
Kijk even op hun website:
https://www.gb-tuning.de/go-simply-automatische-heckklappe-vw-polo-6r-3-5-tuerer-2009-2013
Werkt dat bij jou ook in de winter?@Michaelk88 Alles origineel behouden. Alleen de gasveren loshalen om de springveren ertussen te zetten. Heb niets meer aan de puffers veranderd. Het is meer dat de springveren een extra duwtje geeft voor het openklappen van je kofferbak.
@Huzaar is denk ik wel verstandiger, maar hoe dan ook zal je jou gasveren los moeten halen. Belangrijkste is dat je even opzoekt wat jou dikte en lengte van jou polo AW gasveren zijn. Niemand heeft het nog hier op het forum uitgeprobeerd voor de polo AW. Ooit heb ik er naar gekeken van de polo AW, en die zijn stukken korter dan de Polo 6R/6C. De mod van een 6R/6C zal niet hetzelfde zijn! Dus dat word even zelf onderzoeken
@SURRONLY Dus het is gewoon een kwestie van springveren ertussen en het doet het?
Want hoe zit het met de afstandsbediening? Moet je daar nog wat voor instellen, niet dat ik met mijn AB jouw kofferbak open kan maken oid?
Werkt dat bij jou ook in de winter?
Ik heb die veren gemonteerd, maar werkt alleen als lange tijd zon op achterkant schijnt in de zomer.
Misschien te weinig gasdruk met lagere temperaturen
Iemand die deze al geprobeerd heeft?https://www.gb-tuning.de/Automatische-Heckklappenoeffnung_2
deze jongens hebben een leuke tool voor de R en de C maar nog niet voor de AW ook nog nergens getest.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.