Automatische achterklep

het blijft toch een heel gedoe om die shizzle werkend te krijgen...wanneer komen ze nou eens met een deftig after market setje :evil: ipv dat we al die dingen moeten gaan dremelen etc...
 
@ Bas => (aanvulling)
In mijn woonplaats een 8-tal "auto materialen zaken", "ijzers handels" en andere "materialen bevestigingszaken" langsgegaan. Drukveren?! haha... vrijwel niet uit te halen. Ja, bij een bedrijf moest ik minimaal 50 euro aan orders betalen om ze speciaal te laten maken. Dus voor 2x "veertjes a 37 mm" is me dat te gortig. Bij geluk & veel vragen waar dan wel, het volgende (Fabory.com) gevonden. Daar vandaag 2-tal veertjes besteld (1,5x 8,5x 35mm). 4 eurotje's, dinsdag binnen. Zijn qua veerkracht sterker (stugger) als de huidige "veertjes" in de originele VW Scirocco Bumpers. Dus, WILL BE CONTINUED :mrgreen: Ps, ook nog maar ff "golden oldie" bromfiets zaak binnen gelopen, je weet wel, waar ze nog "graaibakjes" hebben met enkele moertjes/schroefjes! Daar ook nog een mooi 2e hands "drukveertje" uitgehaald. Die probeer ik pas als ik die andere krijg. Anders blijf ik mijn geprepareerde bumpers in en uit elkaar slopen :?
@BrendanJames =>
Tja, ik zal eens kijken of ik een filmpje kan maken (beloof niks).
@cornesagt en BrendanJames =>
Zie antwoord van PoloBM
@Bas =>
Haha, geinig! Khad hetzelfde bedacht, immers dat werkt het :? :)... Sterker nog, zo had ik het "trots" aan mijn vriendin laten zien. Zegt ze:"Dat is raar om eerst je ramen een stukje omlaag te doen om vervolgens je klep automatisch te openen?!"hahah. :shock: Big Grin
@ KYC =>
Tja.... inderdaad. Had ik maar een stel mooie donkere achterlichtjes gekocht ;) Plug en Play en ik was klaar geweest. :eek:
@Sjakie en MyPoloCandy =>
Jullie nog nieuwe ideeën opgedaan?!


WORDT VERVOLGD!! :mrgreen:
 
achter de bumper zitten ventilatieroosters en aan de binnen kant zitten rubberen flappen voor de vacuüm voor de deuren en achter klep makelijker open te maken
misschien dat je iets kan doen met de rubberen flappen (let wel op dat je geen water in de auto krijgt)
groeten ger
 
ger zei:
achter de bumper zitten ventilatieroosters en aan de binnen kant zitten rubberen flappen voor de vacuüm voor de deuren en achter klep makelijker open te maken
misschien dat je iets kan doen met de rubberen flappen (let wel op dat je geen water in de auto krijgt)

Dat mag je mij nog eens uitgebreider uitleggen a.u.b. ?!
Ps, je kunt mij ook een e-mail sturen als het een te lange uitleg is.
 
hmm..
600N is vereist?
is 't dan niet mogelijk om via springmasters.nl een op maat gemaakte set gasdruk veren hiervoor te laten maken?
ik heb net even gekeken omdat ik toch problemen heb met slapen momenteel en je kunt er de gewenste Newtondruk bij aangeven; ideaal lijkt me Big Grin
ik weet zo alleen niet zeker wat de afmetingen van de veren zijn en wat je kunt maken qua speling :roll:
(ook weet ik zo snel niet wat het kost, dus ga mij niet erop aanspreken als 't een pittig geintje is Stick Out Tongue )
 
VW  6R  1.2TDI 
@iedereen,
Vooralsnog GEEN wereld nieuws. :roll: Wat wel:
1. Ik heb contact gehad met Ger over zijn oplossing. Echter nog niet onderzocht.
2. De Toledo veren zijn 500N (Polo 350N). Anderen lukt het kennelijk ook met 500N. Veren met 600N zal zeer zeker werken. Echter om je klep dicht te krijgen met 600N wens ik je veel sterkte :shock: . Met 500N moet je al aardig kracht zetten om deze dicht te krijgen. :cool:
3. Ik heb helaas nog geen tijd gehad. Maar ik moet nog steeds de (sterkere) bestelde veertjes ophalen die ik in de "scirocco" bumpers wil plaatsen om meer druk te creëren bij het openspringen. Wellicht heb ik daar volgende week zaterdag tijd voor, sorry voor het wachten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!