Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maik zei:Zelfs ik heb het 3x knipperen op mijn Polo en dat had ik nog een Basic
Roy78 zei:Ik zou deze optie ook graag hebben, maar op mijn Highline zit het niet.
Zou het met het bouwjaar te maken hebben?
Johan zei:wat betreft de comfort functie voor de ramen, wellicht ben ik binnenkort in het bezig van een apparaatje waarmee je dit kunt programmeren, als ik dat heb zal dat via een topic hier wel ter sprake komen!
omulder zei:Het dicht doen van de ramen is het probleem niet, ik weet dat er 1 draad is die een puls geeft om de ramen dicht te doen, die puls geeft die als je de sleutel omdraait om de ramen dicht te doen, die moet je dus opzoeken.
Deze draad zul je dus moeten hebben en op je kastje (CV op afstand) moeten aansluiten op de draad die een puls geeft om je deuren dicht te doen.....
Beetje abracadabra misschien maar zo hebben ze het bij mij gedaan.
omulder zei:Ja klopt, maar als je auto nu wel CV heeft maar niet met een afstandsbediening zal er een extra kastje bij moeten komen, daar zit een draad op zitten die de puls geeft de deuren dicht te doen, en daar moet dus de draad v/d ramen bij komen.
Niet iedereen hoeft alles van mijn auto te weten![]()
Bas zei:dan heb je dat als het goed is standaard
auto sluiten met ramen open
en dan nog een keer op de knop sluiten drukken en ingedrukt houden dan moeten als het goed is ook je ramen dicht gaan.![]()
ChrisPoloParts zei:Dat is een optie die alleen bij de 9N is in te stellen via de vag-com en niet via de officiëlle kanalen bekend is. Er is op 9Ninfo.de een heel topic aan besteed, op de 9N3 kan het definitief niet althans niet via de originele opties.
ChrisPoloParts zei:Dat is een optie die alleen bij de 9N is in te stellen via de vag-com en niet via de officiëlle kanalen bekend is. Er is op 9Ninfo.de een heel topic aan besteed, op de 9N3 kan het definitief niet althans niet via de originele opties.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.