Autogordels linksachter nieuwe Polo

RF.Polo

Actief lid
120
46
44
Problemen met gordels van de nieuwe Polo AW

Beste forumleden

Er zijn problemen met de gordels van de nieuwe Polo AW
De gordels linksachter kunnen bij een bocht losschieten
Er staat een stukje in de autoweek die je kan lezen op de computer
Dit geldt ook voor de Seat Ibiza en Aroza
Gr Ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Dank voor de melding, de media zat er ook al dik op, de betrokkenen van de Polo's zullen waarschijnlijk uitgenodigd worden d.m.v. een terugroepactie.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Direct toen het mogelijk was heb ik de modificatie laten uitvoeren. Kreeg ik vier weken geleden weer een brief van Pon. Modificatie is niet afdoende er volgt in het ‘najaar’ een aanpassing, u hoort van ons. Direct Pon gebeld dat we soms met 5 personen op pad gaan en dat ik geen nieuwe polo heb gekocht om voor 4 personen te gebruiken. Werd verwezen naar de dealer en dit weekend gaan we met 5 man op pad en dus vanmiddag naar de dealer. Werd daar weer verwezen naar Pon... dealer neemt nu uiteindelijk contact op met Pon en ik hoor morgen meer. Ben benieuwd!!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!