auto unlock in (P) stand, DSG

Ja das waar. Maar gewoon leuk als het kan.
juist zoals needle sweep, nergens voor nodig maar ook leuk. En nog zo veel functies.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: RedpoloC
ik weet dat er wel polo AW's zijn waar het wel blijkbaar werkt de needle sweep, denk eerder in de eerste uitvoering met het AID, in de latere reeksen is dit geblokt als ik mij niet vergis. (denk dat er verschillende Parts nummer zijn van het AID, maar weet nie op welk type het wel gaat)
maar dan zie je wel hetzelfde AID in de T-Rock en T-Cross zitten waar het dan wel weer blijkt te werken..
wie kan nog volgen. ;)
jammer dat vw dit geblokt heeft, was nie nodig en een snufje voor ons :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: RedpoloC
Ik vraag me af, wat is het voordeel aan deze functie? Moment dat je de deur open doet gaat toch alles open?
Makkelijk als je iemand op gaat halen en diegene staat nog niet klaar. Als je dan voor de deur parkeert en hem in P zet dan gaan de deuren automatisch van het slot af en kan diegene de deur direct open doen als hij bij de auto aankomt. Scheelt jou weer op het knopje drukken. ;) (ik vergeet het 9 van de 10 keer namelijk en dan trekt de passagier bijna mijn handgreep er af :poop:) Het is misschien een kleine moeite om op het knopje te drukken, maar het is wel een handige optie als het automatisch gaat. Big Grin
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Makkelijk als je iemand op gaat halen en diegene staat nog niet klaar. Als je dan voor de deur parkeert en hem in P zet dan gaan de deuren automatisch van het slot af en kan diegene de deur direct open doen als hij bij de auto aankomt. Scheelt jou weer op het knopje drukken. ;) (ik vergeet het 9 van de 10 keer namelijk en dan trekt de passagier bijna mijn handgreep er af :poop:) Het is misschien een kleine moeite om op het knopje te drukken, maar het is wel een handige optie als het automatisch gaat. Big Grin
idd, dat was ook mij insteek om dit te activeren. love it (l) :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Maar het is toch veel leuker om je vriendin aan die hendel te zien trekken? Stick Out Tongue

Maar waar kan je deze functie aan zetten?
Central elektronics en dan..? (Altijd leuk om te weten) edit: heb t al gevonden!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
  • Haha
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Ik verbrand liever 1 calorie door de unlock knop in te drukken dan het risico te lopen dat er ineens een totaal onbekende in mijn auto stapt om wat voor reden dan ook.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: dov en RedpoloC
Ik denk dat het ook woonplaats gericht is.
ik kom regelmatig in Amsterdam waar ik je inderdaad sterk afraad dit toe te passen, want je zal niet de eerste zijn wiens kofferbak open gemaakt wordt voordat jij de auto uit bent, maar anderzijds snap ik de gemakkelijkheid wel!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
voor de mensen met schrik die dit niet activeren. je kan ook altijd als je stil staat op de rem blijven staan in D, of de wagen in N zetten en op de handrem.. dan krijg je ook geen ongenodigde gasten in je wagen Stick Out TongueStick Out TongueStick Out Tongue
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!