auto trekt naar rechts

Hallo allen. Mijn polo trekt naar rechts en ik heb geen idee waar het vandaan komt. Ik heb de auto vorige week laten uitlijnen, maar nu trekt hij nog meer naar rechts. Het is niet snelheidsafhankelijk, maar als ik van het gas af ga trekt hij meer naar rechts dan wanneer er aandrijving op de wielen is. Ik las in een ander topic iets over draagarmrubbers, wellicht hier ook van toepassing? De auto is verlaagd... Iemand die kan helpen/ tips heeft?
 
Waar heb je de auto laten uitlijnen? Bij de Kwik-Fit bijvoorbeeld heeft het niet zoveel zin... (en dan zou ik ook niet naar hen terug gaan)

Als het een goed bedrijf is, zou ik gewoon terug gaan naar waar je hem hebt laten uitlijnen met de bon en zeggen dat ze maar een stukje moeten rijden om te zien hoe slecht hij rijdt. Persoonlijk zou ik gewoon eisen dat ze hem opnieuw uitlijnen (is toch weer 30 - 50 euro). Zij hebben immers hun werk niet goed gedaan toch!

Vaak zijn 'bandenboeren' er wel goed in, zoals Euromaster of een lokale zaak als deze goed bekend is.

Edit:
Draagarmrubbers kunnen ze 'omheen' werken en zorgen dat hij nog steeds goed rijdt. Je auto volgt inderdaad wel sneller sporen, maar dit merk je alleen op bepaalde stukken op de weg.
 
Ga naar een goede uitlijner, bijv een lokale bandenboer die niet bij een grote keten is aangesloten.
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn Fabia, dat probleem was pas opgelost toen ik naar een goede uitlijner ging (die ook nog eens 25 euro goedkoper was dan de dealer :cool:)
 
Bedankt allen. Ik heb de auto nog eens laten uitlijnen bij dezelfde bandenshop, die goed bekend staat. Zij zeggen dat de auto naar rechts trekt omdat de wielen bovenin meer naar binnenstaan door verlaging en dat er niets aan te doen is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!