Auto opent niet meer met AB

D

Deleted member 4634

Sinds een aantal dagen is de auto niet meer te openen met de ontgrendelingstoets op de sleutel (klapsleutel origineel vw). Betreft een Polo 9N3, die na zaterdag ineens de geest gegeven heeft met openen via de AB.

- Openen via 2x sluitknop werkt, bestuurderszijde gaat open, passagierszijde niet
- Openen middels de kofferbak knop werkt, bestuurderszijde gaat open, passagierszijde niet
- Open met de sleutel bestuurderszijde gaat met de sleutel, maar dan werkt de CV niet
- Openen vanuit binnenzijde met de knop aan de bestuurderszijde opent alles weer
- Sleutels uitgewisseld, beiden geven hetzelfde probleem
- Auto start gewoon, is gewoon te gebruiken dus lijkt met de immo geen problemen te geven

Ondertussen al beide sleutels geprobeerd, beide geven hetzelfde probleem aan, dus het zou in de auto moeten zitten. Daarbij een procedure gevolgd die ik heb gevonden voor het eventueel inleren via het web door inschakelen contact en vergrendelen, maar dit lijkt niet te werken.

Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken? Auto gaat prima op slot, ook van een meter of 50, evenals het openen middels 2x sluitknop of de kofferbak knop in te houden. Het zit hem puur in het niet lijken te herkennen van de ontgrendelingsknop op de sleutel. Mis ik iets in bovenstaande en/of is er een tip van iemand die dit eerder voorbij heeft zien komen?
 
Hij gaat inderdaad open als je twee keer kort achter elkaar op de sluitknop drukt, maar dan alleen de bestuurderszijde, niet de passagierszijde.

Ik had zelf het idee dat het slot of de CV aan de passagierszijde een storing heeft, maar dan zou deze ook niet meer openen vanuit binnen middels de knop.. dus ben even abuis waar ik dit zou moeten zoeken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!