Auto - Motorshow Essen 26-11 t/m 4-12

Status
Niet open voor verdere reacties.
De beurs is 2 volle weken en staat eigelijk altijd in het teken van Tuning.
Heb je nog iets nodig voor je Polo, je kan het daar vinden. Zeer veel stands met goede "Messe-angebote". Ik weet niet welk jaar dit voor mij is, volgens mij heb ik sinds ik een auto heb geen jaar overgeslagen.
De afgelopen jaren zijn de stands en aanbiedingen wel minder geworden, mede vanwege de tuningscene die ook minder is geworden.
 
'k vond het ook iets tegenvallen ten opzichte van de voorgaande jaren...als je voor accesoires gaat zit je goed! Ik had wat meer fabrieksstands verwacht...al met al wel een leuke dag geweest!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
helaas dit jaar over moeten slaan


volgend jaar gaan we weer

de laatste jaren zakte t zeker af daar

maar t blijft leuk

wij maken er meestal een hele dag van met s ochtends uit eten bij de grote gele m

en s avonds in een duits restaurant dikke snitzels eten

komen er nog fotos van de gene die er geweest zijn

gr andy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!