Audio upgrade polo 9n3 benodigdheden

Beste,

Ik wil deze week alle spullen gaan bestellen en zit met nog een klein dingetje.

Voorin mijn auto (polo 9n3) laat ik de originele speakers zitten. In de achterdeuren komt een setje Focal PC165. Voor de subwoofer wil ik gaan voor de Pioneer TS-WX610A. Ik meen dat bij deze subwoofer alle kabels worden meegeleverd behalve de Tulp kabels voor vanaf de radio naar de sub. Hoeveel meter zal ik ongeveer nodig hebben?

Hoop dat iemand hier antwoordt op kan geven.
 
5meter per kabel is genoeg. Dan kun je alles mooi wegwerken, en heb je nog +- 50cm over. Zodat je in de toekomst, mocht je de subwoofer verplaatsen naar de andere kant van de kofferbak geen nieuwe kabels hoeft te trekken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!