Audio streamen via rns310

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Sinds een week ben ik trots eigenaar van mijn polo 6r 2011 1.2 tdi.

Nu heb ik een vraag en hoop dat jullie hiermee kunnen helpen. Het lukt mij niet om met mijn samsung galaxy s7 muziek af te spelen. Ik heb zelf al research gedaan maar ik kom er niet uit.

In mijn polo zit de rns 310
bluetooth module zie foto
Een touch adapter
Mijn telefoon samsung s7

Ik kan mijn telefoon verbinden met de touch adapter maar niet met de rns.

Wanneer ik op "phone" klik mute hij het geluid. En als ik op "media" klik en dan naar BT ga krijg ik te zien BT-audio. Maar geen verder mogelijkheden.

Welke keuzes moet ik maken om dit werkend te krijgen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Bram de Ruijter
 

Bijlagen

  • 20180114_163749.jpg
    20180114_163749.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 41
Volkswagen  Polo 6n  1.2 TDI 
Je BT werkt niet zonder de touch adapter. De touch adapter moet zowiso verbonden zijn met je rns, dus verbinden met vw phone. En dan je mobiel verbinden met vw phone dat in je bt lijst staat. Als je je mobiel direct verbind met de toch adapter dan kun je geen muziek streamen maar wel bellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Bluemotion 
Je BT werkt niet zonder de touch adapter. De touch adapter moet zowiso verbonden zijn met je rns, dus verbinden met vw phone. En dan je mobiel verbinden met vw phone dat in je bt lijst staat. Als je je mobiel direct verbind met de toch adapter dan kun je geen muziek streamen maar wel bellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beste ahmet,

Ik heb het geprobeerd maar ik krijg geen vw phone te zien op mijn BT lijst

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6n  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!