Audi ronal TT 6 spoke

Status
Niet open voor verdere reacties.

thuggie

Actief lid
262
87
34
Zoals reeds gezegd zijn mijn TT wielen net klaar, maar heb ik "alweer" mijn oog op iets anders laten vallen.

Te koop

Audi TT mk1 velgen

Merk : Ronal
Model : 6 spoke
Breedte : 7.5 j
Et :32
Maat: 17"
Vooraan:195/40/17
Achteraan:205/40/17

Velgen zijn net allemaal gepoedercoat en zijn dus schadevrij, centercaps zijn ook opnieuw gelakt maw een perfecte set liggen ook 4 nieuwe banden op die geen meter gereden hebben.

3498hur.jpg


Prijzen zijn vast dat is wat ze mij gekost hebben met poedercoaten en alles erbij.

Liefst verkoop zonder banden : 450 euro , met banden 850 euro
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Prijs schroefset + velgen met banden? En wat is er bij jou in de buurt mogelijk qua inbouw? (moet van ver komen)

P.s. closeup foto's van velg met cap?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 
Zoals reeds gezegt blijft de schroefkit op de wagen tot dat deze verkocht is , dus 4 a 5 mei kan je de tt velgen komen halen ... Maar niet de verlaging
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!