Audi A4 2009 of VW Passat 2011?

Dan zou ik voor de roze gaan :mrgreen:
20110307_baeseulgi.jpg
 
Ik was in de war met het nieuwe model A4, zou zeker voor de Passat kiezen

Haha ja die roze is mooi he Big Grin

2009 model is het nieuwere model (met de led koplampen als je xenon hebt)

Ik zou voor de Audi a4 kiezen, na de facelift zijn de verschillen heel minimaal, dus ondanks die paar jaar extra zie je het verschil minimaal. Bij de Passat is het verschil groter, maar zijn de overeenkomsten met het model ervoor qua interieur voor mij te sterk en krijg ik teveel het idee dat je in het oude model zit. Bij de A4 is het S-line pakket wel een eis eigenlijk. (algehele uitrusting, maar zeker de stoelen wil je hebben)

Ik zou trouwens wel voor een iets sterkere motor kiezen eerlijk gezegd. Zelf had ik 140pk, maar de 170pk is zeker een aanrader om lekker te rijden.
 
Nou na lang onderzoek is het geen audi of passat het is zelfs geen een uit de VAG stal geworden maar wel een degelijk duits merk je raad het al een BMW 318i business line uit 2009 met maar 62000km van de 1e eigenaar geen leder, en geen sportstoelen maar genoeg opties clima, navi, parksensor, start/stop, alarm 143pk, etc en ook nog eens aardig zuinig 1:16.
iig bedankt voor jullie input Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!