Audi A4 2009 of VW Passat 2011?

Lastig. De A4 is veel mooier van binnen vind ik persoonlijk en ook uiterlijk heeft toch dat premium gevoel. Alleen de passat uit 2011 is wel veel nieuwer en is later als je hem gaat inruilen meer waard.

Persoonlijk zou ik voor de A4 gaan maar ik ben ook Audi gek.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
De Passat. A4's zie je ook heel veel, de Passat is nieuwer, en volgens mij van binnen ruimer. Kwalitatief zit er weinig verschil tussen, terwijl je wel voor de naam Audi betaalt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Maak eens een uitgebreide proefrit met bijde auto,s
Een auto moet ook bij je passen kwa gevoel de Passat en audi zijn totaal verschilende auto,s
Waar van ik persoonlijk de Audi mooier vind maar de Passat lekkerder rijden
Maar dit is heel persoonlijk wat wil waar ligt je gevoel dus eerst een lange proefrit met beide auto,s maaken
Ben benieuwd naar je keus
Grt donna
 
geen van beide Stick Out Tongue ik zou wat anders kopen ;)

Haha, enzo uit nieuwsgierigheid .. wat zou jij kopen?

Het is en blijft een moeilijke keus heb ze nou allemaal al gereden maar ben er nog niet uit A4 is toch best prijzig terwijl je bij de Passat jonger rijd met dezelfde opties ben bang dat als je een oudere auto neemt de kosten van onderhoud er ook aan kunnen komen wat slijtage betreft.
En wat betreft power als je van een Volvo S60 2,4 naar een kleinere motor gaat valt een Passat toch wel tegen.

Neig ook naar de Audi maar wat al eerder gezegd is je betaald ook voor de naam en die ouwe van mij wil een auto met veel ruimte :cool:
 
Haha, enzo uit nieuwsgierigheid .. wat zou jij kopen?

Het is en blijft een moeilijke keus heb ze nou allemaal al gereden maar ben er nog niet uit A4 is toch best prijzig terwijl je bij de Passat jonger rijd met dezelfde opties ben bang dat als je een oudere auto neemt de kosten van onderhoud er ook aan kunnen komen wat slijtage betreft.
En wat betreft power als je van een Volvo S60 2,4 naar een kleinere motor gaat valt een Passat toch wel tegen.

Neig ook naar de Audi maar wat al eerder gezegd is je betaald ook voor de naam en die ouwe van mij wil een auto met veel ruimte :cool:


Een Porsche :)

2013-porsche-boxter-s-10.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!