Artikel/bestelnummer verlagings veren 15mm

Hoi,

Ik wil misschien een verlagings setje (veren). Nu weet ik dat je fabriek af een 15mm verlagingsset kon bestellen. 30 mm vind ik net te veel omdat ik veel binnen de kom rij en niet zo heel veel rekening hou met drempels enzo :oops:
Bij mijn dealer gevraagd of ik deze kon bestellen. Het antwoord was dat hij aan de onderdelenlijst niet kon zien of een auto standaard of de 15m set heeft. Ik zou een chassisnummer van een auto moeten aanleveren waar het fabrieksaf sportonderstel onder zit.

Wie heeft er een idee?
 
uhm, die is mbt je vering weg. Maar dat heb je ook als je er nu orginele veren onder zou zitten. Je 'knoeit' immers met je onderstel.

Maar de meeste dealers doen niet moeilijk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!