Arthur Bluemotion

das mooi he die bochten verlichting, ik was afgelopen woensdag bij vag techniek in nuenen om mijn GTI grill op te halen, ze vertelde mij daar dat bochten verlichting inschakelen niet ging omdat ze dit op hun eigen polo BM geprobeerd hadden.

heb toen aangegeven dat er meerdere mensen op het mypolo forum zijn bij wie het wel kon. ze hebben het toen geprobeerd toch geprobeerd op mijn polo BM van mei 2011 omdat ik bleef zeuren en waarempel lukte het wel!

update, omdat het werkte terwijl zij zeiden van niet, hoefde ik niets te betalen voor de vagcom aanpassing.

verder niets dan lof voor deze zaak hoor, hebben voor mij speciaal de gti gril op de webshop gezet, meteen besteld en 2 dagen later was ie binnen.
 
@peterbaarlo:

Dat is grappig, ik heb het namelijk ook bij vag techniek laten instellen afgelopen zaterdag. Ze repten er met geen woord over dat dat niet zou kunnen ;). Maar die bochtenverlichting is inderdaad mooi en nuttig. Je kan een stuk beter de bocht overzien!

@PoloBlackBM:
Ik moest in totaal € 90,- afrekenen. Dat is inclusief inbouw en het aanzetten van bochtenverlichting en "anti carjack". Ben deze week 's avonds niet thuis, maar zodra ik tijd heb zal ik ff een fotootje maken en plaatsen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!