arnovdheiden :: 2010 Volkswagen Polo

dankjewel :) niet teveel plannen, het moet geen over-tuned ruimteschip worden, maar ietsje onderscheiden ten opzichte van alle andere polo's is wel leuk.
Ik wil altijd nog een keer xenon erin, maar de originele xenonunits van VW (Hella) zijn veel te duur om nieuw te kopen. Gebruikt zijn ze ook nog heel duur, en je moet je afvragen waar ze vandaan komen.
Ik wil ook nog een keer de polo asia grille erin zetten, die met een dubbele chromen lijn erin, maar ik moet eerst nog uitvinden hoe ik daar het makkelijkst aan kan komen.

grtz Arn
 
Hey Arno, Kan je me vertellen welke spoiler je erop hebt gezet? En heb je misschien wat betere foto's?

Hoi Quot,

De spoiler is onderdeel van dit pakket:

Polo Stylingset - Sport en Styling - Exterieur - Accessoires - Service en Aftersales - Volkswagen rijders - Home - Volkswagen

Ik heb bij exterieur even een foto gezet zodat je kunt zien hoe het eruit ziet. Persoonlijk vind ik het heel goed ogen. De achterkant ziet er dan ineens een stuk minder "bol" uit.

gr Arno
 
Ik wil ook nog een keer de polo asia grille erin zetten, die met een dubbele chromen lijn erin, maar ik moet eerst nog uitvinden hoe ik daar het makkelijkst aan kan komen.

Volgens mij was iemand anders hier op het forum ook bezig met het verkrijgen van zo'n grille. Kan het desbetreffende topic helaas zo snel niet vinden...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!