Armsteun?

Hallo allemaal,

Voor mijn polo uit 2007 (optive uitvoering) ben ik op zoek naar een middenarm steun. Mijn interieur is donkergrijs. Alles wat ik tot nu toe tegenkom is lichtgrijs of zwart, maar ik zoek dus een donker grijze. Weet helaas niet wat de kleurcode is van mijn interieur, of waar ik deze kan vinden
Heeft iemand een idee, want als ik bij de vw dealer het moet gaan halen dan betaal ik enkele honderden euro's en dat vind ik te gek worden.

Alvast bedankt
 
Rodebandiet Kleur code van je interieur kan je terug vinden achter in je kofferbak bij de reserve-wiel op die stikker is het namelijk aangegeven.
Zelf vind ik het wel jammer dat voor de armsteun 2 bekerhouders komen te vervallen...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
starsky zei:
klik

Ervaringen zijn wel goed! Makkelijk te monteren, stevig genoeg en genoeg opbergruimte. Het bovenste gedeelte (met dat nepleer) kan je ook nog een stuk naar voren schuiven.

Heb deze gekozen voor die van Kamei omdat ik deze er mooier uit vind zien

Heb jij de zwarte of de hell grau uitvoering? Kan ik op de foto's niet helemaal zien en ook google geeft verschillende resultaten. In ieder geval vast bedankt voor de snelle reacties. Werkt goed zo'n forum...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!