Armsteun VW polo 2007

Hallo allemaal,

Ben niet zo'n kenner van auto's.. Maar had toch enkele vragen

http://gyazo.com/99b001f0dcd69e47dd665705ba988f2e.png?1354566400
9703b018d73445a61a9f6b5c8855f21c.png
http://gyazo.com/1ae9f11903f7b0be0dbe3530474522ea.png?1354563022

Zo ziet het er nu uit. heb enkele random foto's gepakt omdat het nu toch donker is :)

mijn vraag is nu, welke armsteunen zou ik kunnen gebruiken?

En hoe moeilijk zijn deze te monteren? aangezien ik er niets van ken :)

Deze had ik al opgemerkt:

Armsteun VW Polo 9N/ 9N2/ 9N3 grijs stof - Cargoods

Armsteun VW Polo 9N/9N2/9N3 zwart stof (01-) - Cargoods


groetjes,
 
Je doet je handrem omhoog en je beide voorstoelen naar voren. Dan heb je onder de rand van het kapje wat wegmoet 4 uitsparringen. Doe daar je vingers onder en trek het kapje omhoog. Doet dat ook bij de andere 2 uitsparringen. Als het goed is zit hij dan nog met 2 clipjes vast aan de voorzijde. Trek het kapje omhoog met een beetje geweld en hij is los.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is niet zo stevig als origineel. Ik heb een andere en die is ook niet zo stevig.

3MnD2VDr439uwARMJUCN.jpg

Deze is van Kamei. Is een stuk steviger maar ook een stuk duurder
 
Hmm, maar diegene die ik liet zien, die bij het interieur past is dus mooier, maar niet zo stevig? geen manieren om deze te verstevigen?


+ de steun die jij hebt staat precies echtwel scheef? of denk ik dat maar?
 
Hmm, maar diegene die ik liet zien, die bij het interieur past is dus mooier, maar niet zo stevig? geen manieren om deze te verstevigen?


+ de steun die jij hebt staat precies echtwel scheef? of denk ik dat maar?

Hij is niet echt stevig, maar ook niet los. Je kunt er gerust je arm op leggen.
Deze foto die ik heb toegevoegd heb ik van Google gekopieerd. Waarschijnlijk is die niet eens vastgezet maar gewoon los ingelegd zodat ze een beeld kunne krijgen van hoe het er uit gaat zien.

Als je iemand kent die naar China gaat of iemand die daar woont, kun je vragen of ze daar langs de VW dealer willen gaan en jou een originele armsteun willen bestellen.
Het kost ongeveer €150. Maar dan heb je wel een originele armsteun met een metalen frame die je op het chassis kunt vastzetten zonder dat je gaten moet gaan boren.
POLO????CROSS POLO??????????????_Slappy World ?????_????
 
Het is nu niet mijn bedoeling om er €150 aan te spenderen.
Kzie het eerder als een extra opbergruimte en een normale armsteun.
Het moet niet tot in de kleinste puntjes perfect zijn, maar het moet wel bruikbaar zijn als armsteun..
Snap je?
 
Ik heb zelf ook de zwarte armsteun van Cargoods.
Past prima in het interieur en makkelijk te monteren. (precies zoals beschreven)

Hij is inderdaad niet extreem stevig, maar je arm kan er prima op rusten.
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
Ik weet niet hoe je interieur eruit ziet.
In mijn zwart/antraciet sportline interieur vond ik zwart het beste passen.

Het is een kwestie van je persoonlijke smaak.

Heb het stuk dat er uit moet daarjuist er uit proberen te halen en het ging vlot!
Enkel lijkt de grijze mij wel zeer licht grijs;/
Ik heb links van foto's gezet hoe mijn Polo er uit ziet, ziet uw Polo er ook zo uit Martijn?
 
Ik denk dat die grijze beter past. Veel polo s hebben een donker grijs kleur plastic. Die zwarte gaat denk ik niet mooi staan omdat het geen geheel vormt (kleur). Maar dit ligt ook aan je stoelen. Als je zwart leer hebt kan het wel goed staan, dan lijkt het een geheel. Heb je basis stoelen (kleurtjes erin) of comforline stoelen( zacht midden stuk, bestaat uit twee delen)?

Ik overweeg trouwens ook een armsteun. Ben benieuwd wat je keus wordt!
 
Doublepost =>

Heb net een mailtje naar cargoods gedaan over hoe licht die grijze nu is met een bijlage van foto's van mijn auto.

Hun antwoord was dat het grijs te licht gaat zijn voor mijn interieur.. dus eventueel toch de zwarte pakken en de onderkant langs de handrem(die 2bakjes etc.) in het antraciet spuiten als het nodig is?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!