Armo's 6R Candy White BM *Nieuwe foto's*

Re: Armo's 6R Candy White BM

Foto's: :)

Polo1.jpg


Polo2.jpg


Polo3.jpg
 
Heey robert,

Nee geen uitlijnen erbij, de uitlijner was dicht en armo laat het van de week even doen bij de lokale bandenboer.

Remklauwen spuiten lukt je niet denk ik Stick Out Tongue
Achter gaan de wielen er niet eens vanaf, daar haal ik maar 2 bouten los en thats it.
Voor is meer werk maar daar hang ik de remklauwen aan de kant. Stuur maar een PB wanneer:)
 
Qua comfort ga je een stuk achteruit en is ook duidelijk merkbaar maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben als je het mooi wil hebben toch ? ;)

Ik zie trouwens dat je een TSI hebt..volgens mij is de BM fabriek af al wat lager dan andere modellen polo's dus het kan zijn dan het bij jou qua comfort meevalt.
 
Armo zei:
Qua comfort ga je een stuk achteruit en is ook duidelijk merkbaar maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben als je het mooi wil hebben toch ? ;)

Ik zie trouwens dat je een TSI hebt..volgens mij is de BM fabriek af al wat lager dan andere modellen polo's dus het kan zijn dan het bij jou qua comfort meevalt.
Heb een 1.4. Tsi geld was op! Maar ze zeggen dat je die standaardverlaging van een bm niet mee kan tellen.

Hoeveel inch velgen had jij?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!