Armo's 6R Candy White BM *Nieuwe foto's*

Mijn Polo BM Candy White van november 2010. Mijn vorige auto waar ik bijna 5 jaar in reed was een Golf IV 1.6 SR comfortline (klik voor afbeelding).

Auto is fabriek af geleverd met:


  • - 16" Orlando velgen
    - Climatronic
    - Multifunctioneel lederen stuurwiel
    - Volkswagen radiosysteem RCD 310
    - Executive pakket
    - Park Distance Control
    - Hoofdairbags vóór en achter en zij-airbags vóór
    - Zijruiten achter en achterruit getint

Uiteraard ben ik van plan om een en ander te gaan veranderen! Van de 3 weken tijd dat ik hem heb ben ik 2 weken op vakantie geweest in zuid frankrijk (auto deed het top!) dus nog niet veel tijd ervoor gehad. Heb ook nog geen echte foto's van de auto dus eentje net met me tel gemaakt:

polo.JPG


Aanpassingen tot nu toe:

  • - GTI interieur
    - GTI stuur (Golf IV)
    - H7 koplampen
    - LED SMD DRL en kentekenverlichting
    - Zenec NC2010 Multimedia unit
    - BM logo's voor en achter verwijderd
    - Spiegels mat zwart gespoten
- Xenon verlichting 

Wenslijstje:

  • - 17" velgjes
    - GTI zwartglans dashboard
    - W8 verlichting
    - Caudio

Ben zelf niet zo handig met auto's maar gelukkig zijn er veel mensen hier op het forum die mij willen en kunnen helpen (zoals Bas) :mrgreen:
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

welkom hier! ;)
en mooi autootje wel om te zien! Big Grin
ben benieuwd naar 't 'eind' resultaat van je polo, aangezien je golf er ook mooi bij stond :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Armo's 6R Candy White BM

oh zekers weten Beunhaas Bas kan je wel helpen met die Composet + woofer denk ik :mrgreen: not sure though maar hij had MyPoloCandy wel heel de dag geholpen dit te installeren hahaha Stick Out Tongue

maar GTI Interieur houd ebay in de gaten ;) zal vast eentje omhoog komen sooner or later

is dat GTI dashboard (zwartglans) nog ergens te bestellen eigenlijk? ik kan het niet zo echt vinden op internet...
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

Welkom, zoals je in mijn onderschrift ziet: Alles is te maken. Echter ik ga wel ff 5 weekjes uit de running waarvan 4 op vakantie Stick Out Tongue En als het allemaal lekker tegenzit wordt ik na de vakantie aan mijn knie geopereerd en dan ben ik nog 3 weken uit de running. Niet te hopen :)

Eerst is Citroene aan de beurt met zijn dashbord, dan Jeroen met nog altijd de massakabel van zijn subwoofer en dan ben jij de volgenden op het lijstje Stick Out Tongue

Komt goed.
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

Allemaal bedankt voor jullie reacties :)

@KYC, eBay idd. GTI dash stond er laatst een te koop en die heeft Citroene volgens mij. Alleen jammer dat ie beschadigd was! Ik wil ook zwartglans dash van de GTI (past mooi bij mijn zenec) dus blijf het gewoon in de gaten houden :)

GTI interieur (stoelen,achterbank,deurpanelen en handrem) is inmiddels ook besteld en komen als het goed is volgende week binnen! Heb ook gelijk de middenconsole (handrem gedeelte), dashboard kastje en stoelverwarming schakelaars erbij genomen aangezien er ook stoelverwarming in de gti stoelen zitten. Ben benieuwd of we de stoelverwarming werkend krijgen, volgens de dealer heb je alleen de bekabeling nodig als het regelapparaten nog in de stoelen zitten (ga er wel vanuit) :roll:

Enne, ja, Bas gaat het zeker druk krijgen :lol:
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

ik zou je woofer inbouwen op de plaats van het reservewiel..
een 12inch standaard kistje past er mooi in Big Grin dan plak je je versterker aan de onderkant van je dubbele bodem.. en dan heb je nog alle ruimte in je kofferbakBig Grin

naja, zo heb k het gedaan en ideaal is hetBig Grin alleen je heb geen reserve wiel, dusja..
lekker boeiendStick Out Tongue
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

@nickrsd, dat klinkt inderdaad goed. Kan het dan geen kwaad om de woofer zo los op de plaats van de reservewiel te plaatsen ? Ik geloof dat er voor iemand hier op het forum een houten frame hiervoor wordt gebouwd..
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

Zal foto's plaatsten zodra het klaar is. Zwarte hemel (compleet) ben ik naar op zoek...staat er een te koop op ebay maar helaas voor 4 deurs :|

Maar er zijn andere dingen(velgen, xenon, audio, gti stuur) die een hogere prioriteit hebben dan de GTI hemel dus kan nog wel even duren Stick Out Tongue
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

Ja heb een dikke lijst haha mja kan niet alles in een keer he Big Grin

Zou graag 18" willen maar denk dat ik toch voor de 17" ga. Had onder mijn vorige auto (golf 4) 18" liggen + 2cm verlaagd maar vond hem erg stug. Vooral als je in Belgie rijdt wordt je er niet echt vrolijk van Stick Out Tongue
 
Re: Armo's 6R Candy White BM

Tnx Ger!

Vandaag bij Bas geweest om te auto te verlagen (H&R 30/40mm). Ben er dik tevreden over hoe hij nu staat Big Grin

Net op het terugweg nog even bij dealer geweest en zag daar een candy BM staan op het parkeerplaats dus gelijk ernaast geparkeerd en fotootje gemaakt met mijn tel:

IMG_1186.JPG


Ik zal binnen paar dagen wat betere foto's plaatsen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!