Armand M4M :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Plannen?

- Schroefset met behoudt van enig comfort en ik ga niet al te laag
- waarschijnlijk een H7 koplampsetje
- LED verlichting her en der?

Net een beetje aan het verdiepen in al het spul wat hem net ff wat "sjieker" kan maken dus geen idee wat strak (lees niet kitsch) is om te doen, vrij makkelijk en snel te realiseren is en niet al te duur is. Kom maar op met de tips :)

Gekocht met deze 16" en nieuwe 215 bandjes dus dat blijft :)
 
Wat grappig zeg!! Klein wereldje is het toch ook hè :) ... wel leuk die reacties op FB ... "klinker trekker..." en iemand met een busje die zegt "... die van mij kan ook 200"

Wat een grilletje en wielen al niet kunnen doen :)

De 6R, met name de BM uitvoering, heeft zo'n sportieve uitstraling, die vraagt gewoon om voor GTI te worden aangezien :)

Vind het wel weer erg leuk om VW te rijden. Vroeger heel veel mee geprutst ... en wil dat wel weer een beetje oppakken.
 
Het zijn in de basis inderdaad al sportieve auto's. Voor iets lager en de spoilers. Toch ben ik wat verder gegaan en zometeen met de R-line bumper en GTI achterklep is hij niet meer herkenbaar als Bluemotion.
Een Green luchtfilter en eventueel chipmodule zijn ook aanraders..

Denk dat de Polo's dit jaar nog wel op strand Horst staan.
 
Eerste tankbeurt ... dacht bij 500km dat mn tankmeter kapot was :)

6132.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!