Aram's eerste VW.

De Polo is aardig opgeknapt...
Maar hij is nog niet helemaal af... dus wacht met smart op de foto's.

Daarnaast ben ikzelf wel tevreden over mijn AP set. Vind het totaal geen stuiterbak geworden. Heb ergere setjes meegemaakt...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Oh ja, hij is al even af, maar was vergeten wat foto's neer te zetten. :)

Ik heb altijd met Intrax, AST of Bilstein onderstellen gereden, in vergelijking met deze merken vind ik het niet goed genoeg.

Maar hier nog wat foto's van hoe hij nu is:













 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en peterpolo
Oh ja, hij is al even af, maar was vergeten wat foto's neer te zetten. :)

Ik heb altijd met Intrax, AST of Bilstein onderstellen gereden, in vergelijking met deze merken vind ik het niet goed genoeg.

Maar hier nog wat foto's van hoe hij nu is:













Ziet er mooi uit, volgende keer alleen misschien ff je kenteken wegshoppen voordat je foto's plaatst.
 
Oh ja, hij is al even af, maar was vergeten wat foto's neer te zetten. :)

Ik heb altijd met Intrax, AST of Bilstein onderstellen gereden, in vergelijking met deze merken vind ik het niet goed genoeg.

Maar hier nog wat foto's van hoe hij nu is:














Gave Polo geworden! Was wel benieuwd waarom je niet zo tevreden bent over de AP set? Hoor namelijk meer positieve verhalen dan negatieve verhalen over de set.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Zie ik het goed dat je niet alle zwarte delen in de voorbumper hoogglans zwart hebt gespoten ?
Dat had ik wel gedaan.
Voor de rest een hele mooie Polo !

Ze zijn wel allemaal in hoogglans zwart gespoten maar ik heb wat delen antraciet gewrapt o.a. de snorharen naast het logo en de vlakken rond de mistlampen, zodat het matched bij de wielen.
Is een experimentje, misschien dat ik nog wat delen doe later.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
Gave Polo geworden! Was wel benieuwd waarom je niet zo tevreden bent over de AP set? Hoor namelijk meer positieve verhalen dan negatieve verhalen over de set.

Als je over een drempel rijd hoort een auto "dood" te vallen als je een goed onderstel hebt, bij deze set heb ik last van behoorlijk nadeinen.
En ik voel teveel vibraties etc, maar ik ben wel zeikerd op dit gebied dus trek je er niet teveel van aan. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130PK 
Als je over een drempel rijd hoort een auto "dood" te vallen als je een goed onderstel hebt, bij deze set heb ik last van behoorlijk nadeinen.
En ik voel teveel vibraties etc, maar ik ben wel zeikerd op dit gebied dus trek je er niet teveel van aan. ;)
Wat apart, ik heb daar met mijn AP totaal geen last van, valt gelijk dood..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!