App Connect en stembediening

Hallo allemaal,

Sinds vandaag rij ik in mijn (relatief) nieuwe Polo 6C rond. Om van App Connect en stembediening gebruik te maken geeft de Discover Media aan dat ik een activeringssleutel nodig heb en de VW dealer geeft aan dat dit ± 250 euro kost. Hetzelfde geld voor Car Net.

Zijn hier (goedkopere) oplossingen voor?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
App connect is hardware en is dus niet te omzeilen, Car Net ... geen idee, dat zit niet op mijn Discover Media uit m'n Polo 6C van 2014.
Ja het zit dus wel op mijn Discover Media alleen wanneer ik het aan tik geeft hij aan dat er een activatiesleutel nodig is. Hardware is er dus alleen de code niet.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Ben je niet in de war met mijn volkswagen app.

Bij mij werk de app mijn volkwagen perfect op mij 6C. September 2016


Car net plus stembediening was standaard,op mij model.
 
Volkswagen  Polo 6 C R-line  12 tsi 
ik heb een golf 7 en bij mij dezelfde melding..
schijnt dat het niet de moeite waard is van de spraakbediening schijnt niet zo goed te werken en apple carplay werkt alleen maar met een paar apps.
flitsmeister en dat soort handige dingen werken er niet mee dus ik laat het nog even zo...
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!