APK

Tja dan kan de dealer het ook zo goedkoop..
Alleen verkopen die meestal geen banden voor 4 tientjes omdat het gewoon net niet is, en mensen na aantal 1000kmers terug komen met klachten.
Heb ik ervaring mee als monteur ;).

Een voordeel is dat het mijn (achter)neef is. Dus ergens heb ik wel wat korting gekregen. Het zijn wel Vredesteyn banden, dus gaan wel iets langer mee denk/hoop ik
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Hier inmiddels al naar de APK geweest bij een garage welke ook voornamelijk met VW werkt. En voor €47,- zonder verdere mankementen. Alhoewel ik nog wel een servicebeurt nodig heb (Service indicator knippert). Net gekeken kost bij de VW dealer (LongLife) € 270,- (vreemd op VW pouw staat overigens €340). Gezien de leeftijd van mijn auto (02-2012).. is de VW dealer niet heel aantrekkelijk. (Jammer van de mobiliteitsgarantie, dan maar lid worden van een ANWB o.i.d.)..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!