Ap verlagings set

Robin

Beheerder
4,453
1,904
203
Mede AP verlagings set rijders.

Ik heb even een een vraag mbt deze set.

Toen ik de set kreeg verlaagde hij de achterzijde veel te veel, hij lag toen zelfs op zijn bumpstops.

De verlaging was 6 cm(zonder stops zelfs meer)
Dit was natuurlijk niet goed en ik heb andere achter veren gekregen.

De auto is nu voor 3,5 cm gezakt achter 4.

De verlagings is nu prima, wel anders dan de set op geeft maar goed.

Ik rij met 17 inch en ik vind de auto op N wegen dus tot 80km per uur zeer gevoelig op hobbeltje en steentjes ect.
Je voelt bijna alles op de weg.
Op de snelwegen liggen ook wel is hobbels pitten ect, als ik deze met 120km/uur neem schrik je soms omdat je denk dat je over een blok heen rijd.

Personelijk vindt ik dit veel te stug.

Mijn vraag is hoe jullie deze set ervaren?.

En als het kan de hoogte van midden velg tot wielkast rand.

Alvast bedankt

Groeten Robin
 
Zijn de achterveren niet te stug geworden nadat deze vervangen zijn nu waardoor je dit ervaart. Heb er meer verlaagt ermee zonder problemen. Let wel dat de bumpstops afhankelijk van de verlaging wel ingekort moeten worden om geen problemen te geven mits er al verkorte bij de set zaten
 
Mede AP verlagings set rijders.

Ik heb even een een vraag mbt deze set.

Toen ik de set kreeg verlaagde hij de achterzijde veel te veel, hij lag toen zelfs op zijn bumpstops.

De verlaging was 6 cm(zonder stops zelfs meer)
Dit was natuurlijk niet goed en ik heb andere achter veren gekregen.

De auto is nu voor 3,5 cm gezakt achter 4.

De verlagings is nu prima, wel anders dan de set op geeft maar goed.

Ik rij met 17 inch en ik vind de auto op N wegen dus tot 80km per uur zeer gevoelig op hobbeltje en steentjes ect.
Je voelt bijna alles op de weg.
Op de snelwegen liggen ook wel is hobbels pitten ect, als ik deze met 120km/uur neem schrik je soms omdat je denk dat je over een blok heen rijd.

Personelijk vindt ik dit veel te stug.

Mijn vraag is hoe jullie deze set ervaren?.

En als het kan de hoogte van midden velg tot wielkast rand.

Alvast bedankt

Groeten Robin

Zelf geen ap, of ervaring mee. Maar rond om me heen. De ene vind het te stug. De andere Zweert erbij.. zelf ga ik voor bilstein dempers met eibach of h&r veren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
@TCL dit heb ik nog nagekeken. Heb zoizo nog veer ruimte. Heb de huidige stops aangepast zodat hij dieper inveert.

Denk dat het gewoon de set is.
De een vindt het super, ik vindt het zonde van het rijplezier, want ik erger me aan alle trillingen hobbels ect op de n wegen waar ik elke dag op rij.

Misschien opzoek naar slappere veren icm de ap dempers
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Na het een en ander over en weer gemaild met de verkoper te hebben.
Besloten om de achter schokdemper te vervangen voor originele, hier even goed mee rijden en kijken of er veel verschil voelbaar is.

Schijnbaar zijn het nogal stugge dempers, Dit klopt ook wel want ik kan sommige hobbels harder nemen dan met het oem onderstel( omdat die zo snel weer stil staat met veren)


Morgen maar even uitzoeken..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!