anti-carjack functie comfort module

Ik heb eens wat lopen bekijken voor opties die ik heb met behulp van de VAG-COM kabel. Hierin kwam ik ook een anti car-jack gebeuren tegen. Deze vergrendelt de deuren automatisch als de auto harder dan 20 km/h rijd. Als je dit combineert met de auto-unlock functie zouden de deuren weer ontgrendelt moeten worden zodra je de sleutel uit het contact trekt.

Ik heb dat dus allebei aangezet middels de beschrijving van gerritspeek.nl, het op slot gaan van de deuren doet het prima maar het van slot gaan gebeurt niet...

Is er iemand anders met een 9N die deze car-jack functie getest heeft?

* kleine voetnoot is dat ik voor bijv. de autoradio geen contact-signaal krijg. Mogelijk gerelateerd?
 
ik gokte al dat het iets te maken zou hebben met het contact-signaal vanaf het stuur... (bij mij dus het gebrek aan... had die draad al eens doorgelicht aan de radio kant: multimetertje blijft doodleuk 0v aangeven ongeacht de stand van de sleutel)
 
jup dat is je probleem dan, ik heb ook de anti-carjack functie geactiveerd en bij mij gaan de deuren van het slot af als ik de sleutel uit het contact trek:) , ook dan gaat pas de radio uit.
 
Ik heb ook een comfort module maar toch echt geen cv op afstand, je hebt de comfort module er meestal ook inzitten als je gewoon cv hebt en electrische ramen.
 
In die regio is nog niemand die zich geregistreed heeft op het forum en aangegeven heeft dat hij/zij een vagcom kabel heeft. Bovenstaande personen zijn de enige op dit forum die je kunnen helpen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!