Animo check: Inkoopactie LED verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
de leds zijn daadwerkelijk 5000k ;)
ik heb namelijk een xenonset van 6000k en de stadslichten hebben overduidelijk geen blauwe gloed als je 't vergelijkt met de xenon ;)

btw ik moet even mijn animo bijwerken, mijn interesse ligt nu alleen nog bij de stadslichten en de kenteken verlichting (9 & 5 smd w5w) :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Voor mij graag het volgende indien de powerbuy doorgaat:
2x Dagrijverlichting BA15S (High Power LED) € 30,00
2x Stadslicht W5W (9 leds, wit): € 8,00 (ervaring: Werkt goed in 6R)
2x Algemeen (interieur enzo) W5W (5 leds, wit): € 8,00
2x Achterlicht W5W (5 leds, rood): € 7,00
2x Remlicht BA15S (18 leds, rood): € 14,00
2x Mistlampen H8 (High Power LED) € 30,00

Ik ga er gemakshalve even vanuit dat er per kant één achterlamp en één remlicht nodig is. Klopt dat?

Zijn er ook knipperlichten beschikbaar? En hoe werkt bochtenverlichting met LED?
 
Tot nu toe is er te weinig animo voor een inkoopactie, dus dit jaar gaat er geen bestelling meer geplaatst worden. Ik ben op andere locaties ook aan het rondvragen, grote kans dat ik in januari weer een bestelling ga plaatsen.

@Johan: Voor het overzicht is het denk ik het beste dat deze op slot gaat, dan open ik een nieuw topic zodra er bestellingen kunnen worden gemaakt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!