Voorstellen Aniek

Welkom Aniek.

Ik wens je veel leesplezier op dit forum.
Ik weet niet wat voor koplampen je zoekt maar heb toevallig mijn koplampen te koop.
Dat zijn donkere koplampen met DRL lights.
De koplampen zijn netjes en ook bevestigspunten zien er netjes uit en zijn allemaal heel.

Als jij of iemand anders in dit forum eventueel interesse heeft voor mijn koplampen dan stuur maar een berichtje.


Verder heb ik ook redelijk al wat gedaan aan mijn polo 9n3.

Mooie polo trouwens
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.4 16v 101 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Aniek
Welkom Aniek.

Ik wens je veel leesplezier op dit forum.
Ik weet niet wat voor koplampen je zoekt maar heb toevallig mijn koplampen te koop.
Dat zijn donkere koplampen met DRL lights.
De koplampen zijn netjes en ook bevestigspunten zien er netjes uit en zijn allemaal heel.

Als jij of iemand anders in dit forum eventueel interesse heeft voor mijn koplampen dan stuur maar een berichtje.


Verder heb ik ook redelijk al wat gedaan aan mijn polo 9n3.

Mooie polo trouwens
Hee! Je mag mij graag een bericht sturen met foto’s van de koplampen en prijs
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 64pk 
  • Leuk
Waarderingen: Patrick 1975
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!