Angel eyes Polo 9N

thomassafca

Bekend lid
Ik was naar het kijken voor Angel eyes en ik kwam de volgende 2 sets tegen:

http://www.fk-shop.de/en/Lighting-Tuning/Headlight/Angel-Eye-headlight-suitable-for-VW-Polo-Typ-9N-Yr-01-05-chrome.html

http://www.fk-shop.de/en/Lighting-Tuning/Headlight/Angel-Eye-headlight-suitable-for-VW-Polo-Typ-9N-Yr-01-05-chrome-oxid.html

De eerste kost 66 euro voor een set en de tweede 147 euro voor de set.
Ik zie alleen niet zo heel snel het verschil tussen de twee? Iemand anders die misschien weet waar dit prijsverschil vandaan komt?

Alvast bedankt!

Ik vermoed dat de goedkopere set zonder stelmotoren geleverd wordt.

- OFF TOPIC -
Met alle respect, echt waar! Maar dit kan echt niet ;)

Wat Rob zegt. Staat ook gewoon in de beschrijving ;-)

Je zegt het Starsky maar ik kan dat niet zo terugvinden. Wel zie ik dat het verschil in de adviesprijs niet zo heel groot is. 196,40 euro voor de goedkope versie en 214,40 euro voor de dure versie. Voor het verschil van 18,00 euro koop je geen stelmotoren.
Het lijkt mij een type dat niet zo goed verkocht wordt en daarom nu 66% afgeprijsd is.

Je zegt het Starsky maar ik kan dat niet zo terugvinden. Wel zie ik dat het verschil in de adviesprijs niet zo heel groot is. 196,40 euro voor de goedkope versie en 214,40 euro voor de dure versie. Voor het verschil van 18,00 euro koop je geen stelmotoren.
Het lijkt mij een type dat niet zo goed verkocht wordt en daarom nu 66% afgeprijsd is.

Hmm kon ik ook zo snel niet vinden. Maar als dit het is, is het mogelijk om de stelmotoren van mijn huidige lampen over te plaatsten oid?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!