Android auto....

AA Mirror apk zoeken en installeren. Dan krijg je mirror functie via Android auto. Je hebt dan een volledige mirror van je telefoon op het scherm, niet alleen wat Mirrorlink / Android Auto toelaat.

Edit; sorry zie nu pas dat dit al was voorgesteld maar niet werkt? Er is nog een vergelijkbare oplossing die beter zou moeten werken maar vind het even niet. AA mirror werkte in Juli nog met Android auto, evt downgraden van de app dus ;). Er is ook AA stream wat een verbeterde AA Mirror is maar zover ik lees moeten beide werken met huidige Android auto. Telefoon moet echter wel geroot zijn...
Alles op me telefoon gehad
Alle a stappen doorlopen.
Pffff
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Als je mirrorlink hebt, kan je youtube kijken.
Het is wel even uitvogelen hoe het werkt.
Na installatie van de full mirror floating app, moet je nog een willekeurige app downloaden. In de handleiding staat welke evt. Ik heb gekozen voor RockScout. Dat is volgens mij om 1:1 functie te laten werken.
Dat symbooltje krijg je te zien op je scherm.
Daarna kan je kiezen voor youtube en iets intypen wat je wilt zien. Ook browsen heb ik ff geprobeerd. Je kan volgens mij dingen toevoegen aan de floating. Wil nog proberen of Ziggogo werkt.
Het is eerlijk gezegd wel ff klooien, maar het zag er wel uit (zie screenshot telefoon) als dit en kan je op scherm groter maken. Had zelf klein balkje links nog, misschien dat jij dat niet hebt.
Kon geen fotos maken van t scherm omdat telefoon gelokt staat als je de app gebruikt.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191213-210410_Floating Apps.jpg
    Screenshot_20191213-210410_Floating Apps.jpg
    120.4 KB · Weergaven: 34
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Als je mirrorlink hebt, kan je youtube kijken.
Het is wel even uitvogelen hoe het werkt.
Na installatie van de full mirror floating app, moet je nog een willekeurige app downloaden. In de handleiding staat welke evt. Ik heb gekozen voor RockScout. Dat is volgens mij om 1:1 functie te laten werken.
Dat symbooltje krijg je te zien op je scherm.
Daarna kan je kiezen voor youtube en iets intypen wat je wilt zien. Ook browsen heb ik ff geprobeerd. Je kan volgens mij dingen toevoegen aan de floating. Wil nog proberen of Ziggogo werkt.
Het is eerlijk gezegd wel ff klooien, maar het zag er wel uit (zie screenshot telefoon) als dit en kan je op scherm groter maken. Had zelf klein balkje links nog, misschien dat jij dat niet hebt.
Kon geen fotos maken van t scherm omdat telefoon gelokt staat als je de app gebruikt.
goed gedaan man!
kan ik ff langs komen bij je dat je me ff helpt ;)
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Er stond een beschrijving bij de app als je installeerd. Zie screenshot.
Persoonlijk moet ik ook uitvogelen hoe het werkt en hoe goed het werkt. Heb de app net pas ff geprobeerd.
Als ik tijd heb en licht is ga ik verder kijken. Dan ff met LG mirror app proberen icm deze app.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191213-211337_Floating Apps.jpg
    Screenshot_20191213-211337_Floating Apps.jpg
    188.8 KB · Weergaven: 14
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!