Andere andere auto...

Sal

Premium lid
2,208
1
1,267
153
Afgelopen donderdagavond is mijn vrouw in onze Golf Plus van achteren aangereden op de snelweg en doorgedrukt op de voorganger. Gelukkig had zij niets. Omdat ze probeerde uit te wijken, heeft ze de auto op de punt geraakt. Vandaag te horen gekregen dat de zichtbare schade (kan nog oplopen als die gerepareerd wordt) €6000,- is. Waarschijnlijk dus economisch total los. Om het negatieve om te draaien naar iets positief Stick Out Tongue, hebben we een Seat Arona gekocht, met DSG bj2020 en 25.000 km. Schadevrije auto (opgemeten met een lakdikte meter) en km. stand gecontroleerd. Nu nog even wachten tot het kenteken binnen is. De eerste mods staan al op de planning, 18 inch Nogaro velgen van Golf 7, met adapters van 5x100 naar 5x112. Ik ben heel benieuwd of die trillingsvrij zijn, want dat is wel een voorwaarde. Ook komt er een OEM zwarte diffuser en radiatorgrill van het facelift model op.

1669654758010.jpeg
1669654807341.jpeg
1669654892521.png
1669654954561.png
1669655021883.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Balen zeg al ben ik nooit een fan van een Golf Plus geweest, deze Seat vind ik mooier.
Ben ik met je eens, persoonlijk weet ik ook wel mooiere modellen dan de Golf Plus, maar na meerdere verlaagde Polo's, ben ik een SUV steeds meer gaan waarderen. De Seat Arona rijd ik nu ook als lease van mijn werkgever en die bevalt zo goed, dat de keus niet zo moeilijk was.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ben ik met je eens, persoonlijk weet ik ook wel mooiere modellen dan de Golf Plus, maar na meerdere verlaagde Polo's, ben ik een SUV steeds meer gaan waarderen. De Seat Arona rijd ik nu ook als lease van mijn werkgever en die bevalt zo goed, dat de keus niet zo moeilijk was.
De hoge zit van een SUV is zeker erg fijn, heb laatst een paar honderd km in een gereden en was er zeer gecharmeerd van.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Afgelopen donderdagavond is mijn vrouw in onze Golf Plus van achteren aangereden op de snelweg en doorgedrukt op de voorganger. Gelukkig had zij niets. Omdat ze probeerde uit te wijken, heeft ze de auto op de punt geraakt. Vandaag te horen gekregen dat de zichtbare schade (kan nog oplopen als die gerepareerd wordt) €6000,- is. Waarschijnlijk dus economisch total los. Om het negatieve om te draaien naar iets positief Stick Out Tongue, hebben we een Seat Arona gekocht, met DSG bj2020 en 25.000 km. Schadevrije auto (opgemeten met een lakdikte meter) en km. stand gecontroleerd. Nu nog even wachten tot het kenteken binnen is. De eerste mods staan al op de planning, 18 inch Nogaro velgen van Golf 7, met adapters van 5x100 naar 5x112. Ik ben heel benieuwd of die trillingsvrij zijn, want dat is wel een voorwaarde. Ook komt er een OEM zwarte diffuser en radiatorgrill van het facelift model op.

1669654758010.jpeg
1669654807341.jpeg
1669654892521.png
1669654954561.png
1669655021883.png

Gelukkig heeft je vrouw niets eraan overgehouden. Leuke mods voor de Seat !
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Jeetje Sal, wat heftig! Gelukkig is je vrouw oké! Jammer van de Golf Plus, arm beestje. :(
Stoere Arona! Alvast veel rijplezier! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ben ik met je eens, persoonlijk weet ik ook wel mooiere modellen dan de Golf Plus, maar na meerdere verlaagde Polo's, ben ik een SUV steeds meer gaan waarderen. De Seat Arona rijd ik nu ook als lease van mijn werkgever en die bevalt zo goed, dat de keus niet zo moeilijk was.
Dus als ik het goed begrijp hebben jullie nu eigenlijk 2 Seat Arona's? Wat een luxe Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Afgelopen donderdagavond is mijn vrouw in onze Golf Plus van achteren aangereden op de snelweg en doorgedrukt op de voorganger. Gelukkig had zij niets. Omdat ze probeerde uit te wijken, heeft ze de auto op de punt geraakt. Vandaag te horen gekregen dat de zichtbare schade (kan nog oplopen als die gerepareerd wordt) €6000,- is. Waarschijnlijk dus economisch total los. Om het negatieve om te draaien naar iets positief Stick Out Tongue, hebben we een Seat Arona gekocht, met DSG bj2020 en 25.000 km. Schadevrije auto (opgemeten met een lakdikte meter) en km. stand gecontroleerd. Nu nog even wachten tot het kenteken binnen is. De eerste mods staan al op de planning, 18 inch Nogaro velgen van Golf 7, met adapters van 5x100 naar 5x112. Ik ben heel benieuwd of die trillingsvrij zijn, want dat is wel een voorwaarde. Ook komt er een OEM zwarte diffuser en radiatorgrill van het facelift model op.

1669654758010.jpeg
1669654807341.jpeg
1669654892521.png
1669654954561.png
1669655021883.png
ik zoek nog een vervangende en snellere motor voor in de Fiat van mn vrouw.. 160pk is aardig de richting wat ik zoek Stick Out Tongue:cool:

Sterkte met je vrouw! gelukkig is ze er ongeschonden vanaf gekomen! de schrik zal er wel goed in zitten! Durft ze wel weer achter het stuur te stappen zonder angst?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
@Catunambu Ja ze durft wel weer te rijden, als je 20 minuten met de auto onderweg bent, of 5 kwartier met het OV incl. overstappen. Dan ben je gauw over je angst heen. Stick Out Tongue
gelukkig! Ik kan mij voorstellen dat de angst wel blijft. Voor een maand of 3 terug 2 minder jarige deugnieten op een scooter in de zijkant gehad (ze kwamen van rechts met een rotgang aangescheurt en zaten in eerste instantie achter mn A-stijl, ik zag de kruizing als zijnde vrij van verkeer en waagde de oversteek. Met dat ik de kruizing op reed zag ik die sooter aan komen scheuren met 2 jonge ventjes erop. Aanrijding was onvermijdelijk, remmen betekende de 2 lastpakken in mn bijrijdersdeur, vol gas geven was kans op het maken van ruimte achter de auto zodat ze achter mij langs konden. Helaas hadden deze kwajongens geen rijbewijs en wisten ze niet wat remmen en sturen inhield en klapten met een gangetje van 50-60 op het achterwiel van mn lupo (leenauto van mn eigen bedrijf). hun geluk was dat er na het achterwiel van een Lupo weinig auto meer over is en daardoor schoten ze achter de auto langs over het asfalt. 1 ventje had geen helm op en daardoor een mooi negatief van het asfalt in zn hersenpan staan, die ander had zn knokkeltjes een beetje bekrast... Na 15min praten en wachten tot het adrenaline niveau enigszins gezakt was, de jochies naar huis getransporteerd met een wijze les rijker) maar de angst van verkeer uit een zijstraat voor rechts is nog altijd enorm aanwezig. Zelfs al ben ik de kruizing over en zie ik in mn spiegel een auto de straat uit rijden, schiet mn hartslag nog even een paar slagen omhoog!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Wow
Waarderingen: HoMi, Sal en Thomaskol
Afgelopen donderdagavond is mijn vrouw in onze Golf Plus van achteren aangereden op de snelweg en doorgedrukt op de voorganger. Gelukkig had zij niets. Omdat ze probeerde uit te wijken, heeft ze de auto op de punt geraakt. Vandaag te horen gekregen dat de zichtbare schade (kan nog oplopen als die gerepareerd wordt) €6000,- is. Waarschijnlijk dus economisch total los. Om het negatieve om te draaien naar iets positief Stick Out Tongue, hebben we een Seat Arona gekocht, met DSG bj2020 en 25.000 km. Schadevrije auto (opgemeten met een lakdikte meter) en km. stand gecontroleerd. Nu nog even wachten tot het kenteken binnen is. De eerste mods staan al op de planning, 18 inch Nogaro velgen van Golf 7, met adapters van 5x100 naar 5x112. Ik ben heel benieuwd of die trillingsvrij zijn, want dat is wel een voorwaarde. Ook komt er een OEM zwarte diffuser en radiatorgrill van het facelift model op.

1669654758010.jpeg
1669654807341.jpeg
1669654892521.png
1669654954561.png
1669655021883.png
Sterkte en gelukkig geen verwondingen. Erg mooie Arona, is het de 1.0 tsi of de 1.5 tsi?
 
Volkswagen  Polo AW (2G)  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Afgelopen donderdagavond is mijn vrouw in onze Golf Plus van achteren aangereden op de snelweg en doorgedrukt op de voorganger. Gelukkig had zij niets. Omdat ze probeerde uit te wijken, heeft ze de auto op de punt geraakt. Vandaag te horen gekregen dat de zichtbare schade (kan nog oplopen als die gerepareerd wordt) €6000,- is. Waarschijnlijk dus economisch total los. Om het negatieve om te draaien naar iets positief Stick Out Tongue, hebben we een Seat Arona gekocht, met DSG bj2020 en 25.000 km. Schadevrije auto (opgemeten met een lakdikte meter) en km. stand gecontroleerd. Nu nog even wachten tot het kenteken binnen is. De eerste mods staan al op de planning, 18 inch Nogaro velgen van Golf 7, met adapters van 5x100 naar 5x112. Ik ben heel benieuwd of die trillingsvrij zijn, want dat is wel een voorwaarde. Ook komt er een OEM zwarte diffuser en radiatorgrill van het facelift model op.

1669654758010.jpeg
1669654807341.jpeg
1669654892521.png
1669654954561.png
1669655021883.png
Gelukkig dat je vrouw niks eraan aan heeft overgehouden! Materiaal is vervangbaar, je gezondheid niet.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!