(Alweer) Een nieuwe polo AW

Afgelopen woensdag heb ik na een dikke 1.5 jaar afscheid genomen van mijn oude polo AW comfortline.

Dit was een private lease auto voor 2 jaar. Aangezien de lever tijden nog steeds erg lang zijn begin september naar dealer gegaan om een nieuwe te bestellen. Echter waren bepaalde wensen niet meer te bestellen (115 pk handbak, white silver en pamplona donkere velgen). Andere wensen waren led dimlichten en een panorama Dak.

Mijn dealer verwees me toen naar voorraad auto’s en een lopende private lease voorraad actie van Volkswagen. Dit scheelt maandelijks zoveel geld dat de keuze uiteindelijk op een voorraad auto is gevallen die alle 3 de niet meer leverbare opties wél had. Ook was de afkoopsom voor mijn huidige auto heel erg laag, waardoor de keuze snel gemaakt was.

Het nadeel is wel dat hij mijn andere twee wensen niét heeft, vooral de led dimlichten vind ik jammer. Echter krijg ik er veel voor terug wat ik anders niet besteld had. Dit is het volledige lijstje aan opties:

Metallic lak
Spiegelpakket
Achteruitrijcamera (Rear View)
Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Licht- en zichtpakket
Velgen 'Pamplona' Adamantium Dark, 17 inch lichtmetaal
R-Line exterieurpakket
Style pakket
Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie
Executive pakket
Digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display)
White Silver metallic
Stof Level voor Style pakket titaanzwart-pale grey


Ik Ben erg blij met de upgrade vanaf mijn kale comfortline. Voelt, rijdt en ziet er veel beter en sportiever uit in mijn opinie. hieronder wat foto’s.

Ik ben verder twee dingen van plan: ik ga kijken naar witter licht of zelfs led licht. Mensen tips hiervoor?
Ook ben ik aan het denken om de spiegels zwart te wrappen en wellicht het bovendak.
 

Bijlagen

  • FC2F51EC-A246-4E03-82BD-CC0C0DED1FB5.jpeg
    FC2F51EC-A246-4E03-82BD-CC0C0DED1FB5.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 147
  • 9D73D21C-CAE3-42E1-A3B7-A3BA0265F471.jpeg
    9D73D21C-CAE3-42E1-A3B7-A3BA0265F471.jpeg
    97.9 KB · Weergaven: 147
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
Top. Je hebt nu zoveel meer auto dan de Comfortline! Spiegels moet je zeker zwart wrappen. Staat erg goed, heb ik zelf ook laten doen. Het dak heb ik niet gedaan omdat er bij mij een panorama dak in zit, dat biedt al veel meerwaarde daarin.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: maikjuh
Top. Je hebt nu zoveel meer auto dan de Comfortline! Spiegels moet je zeker zwart wrappen. Staat erg goed, heb ik zelf ook laten doen. Het dak heb ik niet gedaan omdat er bij mij een panorama dak in zit, dat biedt al veel meerwaarde daarin.
Ja precies! Dat is ook echt wat ik merk. over het panorama dak: daarom denk ik aan het dak wrappen om dat effect te imiteren. Dat vind ik erg mooi
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Mooie combi, de white-silver lak en de donkere Pamplona wielen! Wij hebben dezelfde kleur en ik heb mijn spiegels al zwart gewrapt. Hieronder krijg je een idee van hoe het er uit zal gaan zien!

IMG_2716.jpg
Dankjewel! Dat ziet er inderdaad erg dik uit. Ik ga eens wat bedrijven hier in de buurt mailen voor een offerte. Spiegels wil ik sowieso laten Doen. Vind ik mooi dat de zwarte accenten van r line dan terugkomen
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Heb hier in de omgeving eens gehoord om het dak te wrappen voor m'n polo omdat ik een gelijkaardige had gezien met een pano-dak toen ik aan het shoppen was voor een wagen. Dak alleen vroegen ze toen 3000€!!!! Is 4 jaar geleden en niet vergeleken maar daarvoor mag het van mij mooi sunset rood blijven ;)
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.2 tsi 90pk => Fase 1 Tuning 140.3 Pk / 258 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: maikjuh
Heb hier in de omgeving eens gehoord om het dak te wrappen voor m'n polo omdat ik een gelijkaardige had gezien met een pano-dak toen ik aan het shoppen was voor een wagen. Dak alleen vroegen ze toen 3000€!!!! Is 4 jaar geleden en niet vergeleken maar daarvoor mag het van mij mooi sunset rood blijven ;)

Sow, dat ga ik inderdaad ook niet uitgeven. Had gerekend op een paar honderd euro max eigelijk..

Binnenkort maar eens paar mailtjes uitsturen naar bedrijven in de buurt. Ben benieuwd.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
Sow, dat ga ik inderdaad ook niet uitgeven. Had gerekend op een paar honderd euro max eigelijk..

Binnenkort maar eens paar mailtjes uitsturen naar bedrijven in de buurt. Ben benieuwd.
Dat gaat jou echt geen €3.000 kosten! Mocht je uit de regio Nijmegen komen dan kan ik wellicht ook wel iets voor je betekenen. Ik heb zo mijn contacten bij een bedrijf wat ook aan car-wrapping doet.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: maikjuh
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!