Als je niet de Bob bent...

0% bier; ben tientallen jaren geleden gestopt met alcohol (en andere drugs), omdat ik uiteindelijk telkens weer de controle dreigde te verliezen. Mijn neuro-psychologische make up leent zich er niet voor. Ben nog steeds verslaafd, al ruim 40 jaar dagelijks een shotje hardlopen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik drink geen alcohol, bier vind ik niet lekker en ben nooit op zoek gegaan naar een alternatief. Sjuutje, Cola Zero, Water, meestal wordt het één van deze. Ben klaar met mensen die vragen ; "Waarom je niet gezellig meedrinkt". Alsof gezelligheid uit de drank moet komen.
Een bepaald soort "gezelligheid" wel. In vroeger tijden vond ik het zelf reuze gezellig. Anderen vaak minder. In het begin van mijn nuchtere tijd had ik zelfs het idee dat het zonder drank niet leuk of gezellig kon zijn. Dat was na een (behoorlijk lange) tijd wel over. Al vind ik het nu erg onaangenaam te verkeren onder mensen die onder invloed zijn, terwijl jij er nuchter bij zit. Maar ja, wie ben ik dan ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Kelvin B., Agaam en Sal
0% bier; ben tientallen jaren geleden gestopt met alcohol (en andere drugs), omdat ik uiteindelijk telkens weer de controle dreigde te verliezen. Mijn neuro-psychologische make up leent zich er niet voor. Ben nog steeds verslaafd, al ruim 40 jaar dagelijks een shotje hardlopen
En laten we die ergste verslaving niet vergeten... Het MyPolo forum!
 
Kan mij hellemaal vinden in het verhaal van Rosinfield, ik drink namelijk ook hellemaal geen Alcohol, en op mijn werk kan ik mij het meest ergeren aan collega's die zeggen hoeveel ze wel weer niet gedronken hebben in het weekend, dan heb ik soms de neiging om een applaus te geven, van goed bezig jongens, maar ja dan hou ik de eer aan mezelf.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
ik drink graag een biertje, of 2. na alles boven 1 biertje laat ik de auto staan en pak een fiets naar huis. Bij groepsfeestjes ben ik vaak gezellig de bob. Omdat ik stop na 2-3 biertjes. Da's n beetje lullig voor de echte "bierliefhebbers" die gemakkelijk een kratje in hun droge strot laten verdwijnen!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!