Alleen achter verlagen mogelijk ?

HoMi

Premium lid
3,422
1,836
213
Voor is ie al laag genoeg. Al helemaal gezien de vluchtheuvels in mijn dorp die de gemeente drempels noemt....
Wil alleen achter ongeveer 3 centimeter omlaag. Heb een R-Line die volgens mij een sportonderstel heeft en dus al wat lager ligt. Kan je alleen achter verlagen of is er altijd sprake van een set van 4 veren ?
 

Bijlagen

  • Polo R-line 3.jpg
    Polo R-line 3.jpg
    5.7 MB · Weergaven: 26
Voor is ie al laag genoeg. Al helemaal gezien de vluchtheuvels in mijn dorp die de gemeente drempels noemt....
Wil alleen achter ongeveer 3 centimeter omlaag. Heb een R-Line die volgens mij een sportonderstel heeft en dus al wat lager ligt. Kan je alleen achter verlagen of is er altijd sprake van een set van 4 veren ?
je kunt gewoon twee spiralen voor achter eronder zetten, dat had ik eerste instantie ook bij mij bm veren van 4 cm en hij stond recht.
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Het kan maar het is zeker niet aangeraden. Auto kan raar rijgedrag geven omdat de veren 'anders' zijn. Bvb voorste standaard veren gaan bij oneffenheden veel meer doorveren dan de achterste en je auto kan dan raar reageren. Persoonlijk zou ik zoiso altijd 4x de veren veranderen ipv enkel de achtersten.
ik heb daar geen rare ervaringen mee ondervonden en heb er ruim twee jaar mee rondgereden.
had gewoon normaal weggedrag [emoji109]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
In praktijk zal dat idd niet zo rap voorvallen meer persoonlijk zou ik het nooit doen. Big Grin wat je wel kan doen is schroefkit steken, kost wel wat maar kan je perfect de hoogte regelen. Of een MSS spring kit, al weet ik niet of daar al een kitje voor de Polo voor is'

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
dat durf ik ook niet te zeggen, mijn losse spiralen waren van een 9n iig het model voor de 6r [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
als de veren achter dan niet los liggen is er niks aan de hand, is dat wel het geval zet je er gewoon rubberen blokken tussen, geen probleem met apk

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!