Alfaten's Polo 6R BlueMotion

Eindelijk,

vrijdagavond heb ik hem mogen halen!
Mijn polo Blue Motion, zilver metallic.

Heb hem gekocht, hij is geimorteerd uit belgie, 17500 km op de teller en is van mei 2010.
Hij is gelukkig nog als nieuw en ziet er gewelig uit.

Natuurlijk afgelopen weekend veel klusjes bedacht om met de auto te doen!
Rijdt werkelijk fantastisch. Er gzuinig ook.
Ben er vandaag voor het eerst mee naar mijn werk, rij 22 km en heb de meter in de gaten gehouden. Ik kom op 4,4 liter/100km dus zo'n 1 op 23. wat betekend dat ik voor een liter diesel op mijn werk kom!

De auto rijdt tussen de 80 en 100 het zuinigst en als ik hvlak rij, haal ik de 3,5 liter/100 km dus dat is de 1 op 30 zoals gezegd. Tuurlijk ligt het gemiddelde wel wat hoger, maar nog steeds erg zuinig voor een auto!

Alleen het aangeven van het schakelen vindt ik minder, zeker rond de 80 km/uur naar zijn 5 vindt ik niet echt prettig, hij bromt dan wel heel erg en heb dan het gevoel dat ik terug moet schakelen (en dit doe ik dan ook!) hoe is die ervaring bij jullie?

Verder heb ik de RCD310 er inzitten, moet nog even uitvinden hoe hij precies werkt.
Helaas zitter er franstalige boekjes bij de auto, dus meot even NL boekjes bestellen, of heeft iemand ze zo liggen hier en mag ik ze overnemen?
Bij de RCD310 zit een Aux pakket, ook die moet ik nog even ondervinden.
Het liefst neem ik de RNS510 in de auto, maar lees dat hij wel inbraak gevoelig is. Daar wacht ik dan nog maar even mee.

Hoe is jullie ervaring daamee?
Jullie kunnen later fotos verwachten van mijn auto! En ik moet nog bedenken wat ik verder uit wil breiden.
 
Re: Yes Yes Yes hij is binnen

Dank jullie!

Ik heb hem bij een bedrijf gekocht, die heeft hem geimporteerd uit Belgie.

De auto is van mei 2010, met 17000 km op de teller.
Koste mij 15950 euro! (dan zit er vast nog een marge van de dealer tussen).

Dus naar mijn idee niet al te gek. Voor deze prijs heb ik hem nog niet gezien (NL versie dan).

Dus ja scheelt wel denk ik.

De auto is verder kompleet, het is een 'Trendline' met 5 deuren, airco, mistlampen, in delen neerklapbare achterbank, electrische spiegels met verwarming, centrale deurvergrendeling met afstandbediening, een RCD310 radio, metallic lak, en nog een paar van die dingetjes, waardoor het voor Nederlandse begrippen wel een comfortline is!
Ik denk dat de nieuwprijs rond de 20.000 euro heeft gelegen.

ps ik schrok nog even van de prijs voor een handleidingsboekje zeg, kost nog even 45 euro en die van de radio 15 euro!!
 
Re: Yes Yes Yes hij is binnen

De foto's gaan er aan komen.

Het is nu mooi weer, dus kunnen we ook mooie foto's maken Big Grin.

Ja de prijs is echt te belachelijk voor woorden!
Doe je volkswagen een plezier door een hoop geld neer te leggen, krijg je vol trots niet eens een boekje van ze!!

Ik had vw Nederland ook al aangeschreven namelijk, die verwees mij door naar de dealer.
Daar kan je ze bestellen werd gezegd, maar niet zeggen dat ze 45 euro kosten haha

maar ja, het is toch wel handig zo nu en dan eens wat te lezen over de polo!

Dus ga hem toch maar halen.
 
Re: Yes Yes Yes hij is binnen

Ben benieuwd naar de foto's, gefeliciteerd in ieder geval.

Hopelijk krijg je bij de handleiding dan ook een mooie cover eromheen anders is het wel echt overpriced...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!