Alexander
Nieuw lid
Re: Alexander's VW Polo 1.4 16v Comfortline (6R)
Het is meer wat daar onder zit. Het is de grill dat zich tussen de plek waar de mistlampen/dagrijverlichting hoort te zitten bevindt. Ben ook nog opzoek naar het onderdeel nummer van die mistlampen/dagrijverlichting. Als iemand deze weet of kan vinden hoor ik het graag.
Maik zei:Vandaag ook een 6R in deze kleur gezien, op de plaatjes zag het er al super maar in het echt nog beter.
Ik vond dit trouwens op ebay:
- Highline gril met chrome rand (deze zocht je toch?)
art nr: 6R0 853 651 C RYP
http://cgi.ebay.de/Original-VW-Highline ... eile_Zubehör?hash=item5ad51f9b7c
Het is meer wat daar onder zit. Het is de grill dat zich tussen de plek waar de mistlampen/dagrijverlichting hoort te zitten bevindt. Ben ook nog opzoek naar het onderdeel nummer van die mistlampen/dagrijverlichting. Als iemand deze weet of kan vinden hoor ik het graag.

ik ben opzoek naar die chrome sierlijst los weet je waar die te koop is ? heb je em al aangeschaft? ik heb contact gehad met verschillende dealers de ene zegt dat ie niet meer gemaakt wordt de andere zegt hij wordt nog niet geleverd en nog een andere zegt hij is er wel maar dan inclusief grill wat ik al heb en dan gaathet me 105 euro incl btw kosten.