Alessandro's polo 6R GTI/update: HIJS ER!! check page 3

Re: Alessandro's polo 6R GTI

Auto vrijdag 1 juli binnengekomen! ben gister even wezen kijken..! had niet echt foto's kunnen maken, hij was best viesssss en zat ook nog in verpakkings materiaal, maar hier zijn ze:

5903773915_f718701cef-1.jpg


5904332726_dc98df150e-1.jpg


5904332820_7cb417bb72-1.jpg


gr
 
Re: Alessandro's polo 6R GTI **update: 3 foto's page 3**

Mooi man!!! Vind de detroits wel erg mooi! Als het goed is kan ik hem deze week ook ophalen, hij is vrijdag bij de dealer afgeleverd!
 
Re: Alessandro's polo 6R GTI **update: 3 foto's page 3**

VU**Le Ter*ng K*T !@#$%^&*@#$%^&*@#$%^&*(

Net telefoontje gehad....... weer uitgesteld, ga echt nooooooooit maar dan ook echt noooooooooit meer volkswagen rijden, wat heb ik een spijt zeg !!!!!

....zo dat moest er even uit :lol:
 
Re: Alessandro's polo 6R GTI **update: 3 foto's page 3**

@allen
Dank voor reacties.

@jayray
Aight chill voor je! kmoet even wachten tot vrijdag de 14e, was druk in de werkplaatst ofzo :oops: Waren best veel auto's binnegekomen. Ook stonden ook best veel GTItjes :$ zag er zeker een stuk of 6..! waarvan 3 in de showroom. (Dealer Zoetermeer)

@ruud
Balen voor je man..! maarja je weet wat ze zeggen: Geduld is een schone zaak ;) hoezo uitgesteld dan? staat ie wel al bij de dealer?
 
Re: Alessandro's polo 6R GTI **update: 3 foto's page 3**

....de standkachel hadden ze meer tijd voor nodig en de trekhaak zelfde verhaal, grrrrrrrrrrr

auto is in totaal wel 10x uitgesteld ofzo....
 
Nice nice nice~!!!

Mag je ook de eerste km niet boven de 4000rpm?

Ben ik trouwens heel benieuwd of jouw navi wel werkt in 2D.

Veel plezier ermee!!!
Het zonnetje schijnt eindelijk, dus zal ook even foto's gaan maken van die van mij. Mzzl, Jay
 
Vette bak (op zijn vlaams gezegt) !

Inrijden... Daar zijn zoveel dingen al over verteld en geschreven.

Zelf gebruik ik de "hardere" aanpak. Dit zou meer pk opleveren maar zullen wel zien zeker ?

Goed warmrijden en dan het gas er af en toe flink op.

Geduld is een schone zaak hé
 
Dat deed ik vroeger ook met brommers hahaha de harde aanpak, anders wordt ie lui.

Wat dat betreft doe ik precies wat je zegt flitz warm draaien en dan toch even spelen.
Gelijk mijn 2e dag werd ik al uitgedaagd bij het stoplicht, zie dan maar eens onder de 4000rpm te blijven hahaha.

Maar je hebt ook een GTI Flitz?
 
jayray zei:
Dat deed ik vroeger ook met brommers hahaha de harde aanpak, anders wordt ie lui.

Wat dat betreft doe ik precies wat je zegt flitz warm draaien en dan toch even spelen.
Gelijk mijn 2e dag werd ik al uitgedaagd bij het stoplicht, zie dan maar eens onder de 4000rpm te blijven hahaha.

Maar je hebt ook een GTI Flitz?

Mag aannemen dat je wel hebt gewonnen ?? :mrgreen: :mrgreen:
 
jayray zei:
Nice nice nice~!!!

Mag je ook de eerste km niet boven de 4000rpm?

Ben ik trouwens heel benieuwd of jouw navi wel werkt in 2D.

Veel plezier ermee!!!
Het zonnetje schijnt eindelijk, dus zal ook even foto's gaan maken van die van mij. Mzzl, Jay

lol ja.. kan zowel 3d als 2d selecteren :eek:

@rest

thnx voor complimenten :)

Ze zeiden tegen mij dat inrijden niet nodig is.. dat ik wel natuurlijk olie tot 90 graden warm moet rijden en volgens een beetje met het gas moet spelen. Zodat ie lekker vel wordt overal in het toeren gebied. Ook beetje doortrekken vanaf laag in de toeren en dan weer eerder opschakelen bv.

Hoe denken jullie hierover?? Anders wordt hij lui als ik hem voorzichtig inrij? (wat jullie hier boven zeggen)

groetjes
 
mitchi3 zei:
Die ken ik niet...
Heb die van mij bij Bart. Wat oudere man, zijn kantoortje zit achter die Touareg ;)
Wat vindt je van de service daar?

Service wel oke, mis alleen die knopjes op mijn stuur... Dit hoort toch bij multifunctioneel stuurwiel?? had het gelijk aangegeven voordat ik iets tekende, ik zei dat ik eerst alles wilde controleren. Goed dat ik dit gedaan had dus.

Heb veel mail verkeer gehad. Ben wel beetje ongeduldig maar via de mail reageerden ze niet altijd. Toen had ik er gewoon achteraan gebeld ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!