Alessandro's polo 6R GTI/update: HIJS ER!! check page 3

@snowdude was gelijk spel, maar ik ben niet vol in de toeren gegaan. Moet nog even wennen aan het uitgedaagd worden, en de auto moet ik ook nog aan wennen. Maar de eerst volgende die ik tegenkom en wil spelen...

@allesandro, wazig man je hebt toch ook rns310?
 
nice! Big Grin
zeer mooie auto! Big Grin

btw @ jayray, kom maar op, ik trek je er zo uit met m'n bm :twisted:
een dikke mercedes/bmw/passat gaat er ook altijd wel uit (als ze niet staan op te letten dan) :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Er is mij iets opgevallen, als ik door de bochten ga met mn lichten aan dan gaat er in de koplamp een extra lampje branden. Aan de kant waar ik heen stuur. Dit is bochtverlichting neem ik aan? Ik had aangegeven dat ik geen bochtverlichting wilde. Omdat ik de symetrie dan niet mooi vind. Is dit een foutje geweest van de dealer?
 
jayray zei:
@snowdude was gelijk spel, maar ik ben niet vol in de toeren gegaan. Moet nog even wennen aan het uitgedaagd worden, en de auto moet ik ook nog aan wennen. Maar de eerst volgende die ik tegenkom en wil spelen...

@allesandro, wazig man je hebt toch ook rns310?

Klopt.. Heb je 3 ronde knoppen op je radio?
 
ik heb die USB en Ipod kabel er gratis bij gekregen...officieel kost dat Ipod kabel 45 euro maar die had die er gratis erbij gegooid (volgens mij kosten die kostprijs geen flikker dat ze er 45 voor durven te vragen..belachelijk)

dat ding is volgens mij maar tussen de 10-20 euro waard
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!