Aircopomp defect

Beste forumleden,

Kortgeleden kwam ik erachter dat mijn airco alleen warme lucht uitblaast. Ik heb bij de kwitfit na laten kijken en die constateerde als oorzaak: een defecte pomp die niet aanslaat Kortom deze zou vervangen moeten worden, kosten550,-. (Onderdeel 290,-) Ik zou van mensen die hier meer verstand van hebben willen weten of een tweedehands pomp die wellicht goedkoper is, een goed alternatief is?

En tweede vraag, moet de aicopomp poelie dan ook vervangen worden en zit deze aan die pomp vast, want deze heb ik enkele weken daarvoor laten vervangen omdat ik bij het optrekken in zijn 1 een soort zoemend geluid hoorde die werd veroorzaakt vanwege de poelie die niet meer soepel was.

Bij voorbaat dank voor het meedenken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!