Airco

Beste forummers,

Ik vraag me af welk type airco dit is? Heb dit nog niet eerder op een polo van 2002 gezien.

1
15dmluh.jpg


Wat is het verschil met de andere (standaard??) airco?

2
2nujgqr.jpg


Alvast bedankt.
 
Rij nu een jaar met climatronic en heb er nog niks geks mee gehad. Stel de graden in en kijk er niet meer naar om :)

Wil volgens mij wel eens gebeuren dat de stelmotoren voor de kleppen e.d. stuk kunnen gaan en die zitten achter het dashboard, bij de dealer betekend dat dashboard eruit (€€) maar schijnt zelf met wat kunst en vliegwerk ook vervangen te kunnen worden.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
wat voor probleem heb je als deze kleppen kapot zijn? bij mijn polo met automatische airco. doet de airco het niet meer. de rest wel en airco is al afgevult. wat kan het anders zijn?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!