Airco werkt niet meer.

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen is het niet constant. Als ik bij mij de auto uitzet, sleutel uit contact haal, even wacht, en dan de auto weer start doet de airco het eigenlijk meteen weer. Lijkt bij mij in elk geval op dat de magneetkoppeling af en toe niet goed werkt...

Ik heb precies hetzelfde probleem en gebruik dezelfde oplossing (contact uit en opnieuw aan, waarna de airco weer werkt). Bij de garages wist men geen oplossing. Heb jij reeds een oplossing voor dit probleem gevonden?
 
Volkswagen  Polo  1.2 Tdi Bluemotion 
Ik heb precies hetzelfde probleem en gebruik dezelfde oplossing (contact uit en opnieuw aan, waarna de airco weer werkt). Bij de garages wist men geen oplossing. Heb jij reeds een oplossing voor dit probleem gevonden?

Nou ja opgelost, ik ben bij de garage geweest en het blijkt dat inderdaad de airco compressor niet goed is, dus komende week laat ik er een nieuwe inzetten.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem en gebruik dezelfde oplossing (contact uit en opnieuw aan, waarna de airco weer werkt). Bij de garages wist men geen oplossing. Heb jij reeds een oplossing voor dit probleem gevonden?
Ik heb dit euvel in het begin ook een paar keer met mijn 6C gehad.
Afkloppen ... de laatste tijd gaat het goed.
 
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen is het niet constant. Als ik bij mij de auto uitzet, sleutel uit contact haal, even wacht, en dan de auto weer start doet de airco het eigenlijk meteen weer. Lijkt bij mij in elk geval op dat de magneetkoppeling af en toe niet goed werkt...

Ik heb ook het zelfde..
Als ik start , dan soms slaat de airco niet aan. Dan zet ik de motor weer uit , en start opnieuw . Dan doet de airco het vaak wel gewoon. Soms moet ik de auto tot wel 3 keer starten voor dat ie het doet.
Lijkt wel een vast zittend relais oid
 
volkswagen  polo  1.2 tdi bluemotion 
Heb ook dat de airco niks doet.. dus beslagen ruiten.. De max stand doet ook niks (normaal hoor je hem suizen dat tie zijn werk doet.)
verwarming doet het wel. Wat is er dan of is dan mijn airco leeg? Let me know!
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Kan van alles zijn.
- Lekke condensor, door een onderhoudsmonteur afvullen met contrastvloeistof en dan weten ze waar het lekt.
- Als je Climatronic hebt kan het de regensensor zijn die niet goed zijn werk doet. (Een keer waargenomen bij een Cross Polo)
- Ventilator die te veel weerstand heeft gekregen.
- Etc.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Vandaag eens onder de motorkap wezen loeren. En alles bij het rooster en ruitenwisserbladen weg gehaald.(Blad, takjes en boom rotzooi) En ineens deed de airco het weer. Woon in een bos gebied. Dus er verdwijnt veel tussen de motorkap en het raam.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!