Airco pomp en ketting problemen

Vandaag heb ik een bezoek gebracht met mijn crosspolo aan de garage voor 2 tal problemen die mij niet lekker zaten.

1.Voor een zoemend geluid.
Dit wordt erger namate je gas geeft.
Bleek de airco pomp te zijn. Meneer dit is een bekend eufel! De pomp wordt vervangen en het syteem wordt gelijk gespoeld krijg ik te horen.

2. Ook heb ik aangeven dat bij koudstarten of langer dan 4uur laten staan en daarna starten een ratel of een soort gerinkel hoorbaar is 2 a 3 seconden lang.
Dit heb ik eigenlijk vanaf dag 1 dat hij nieuw is. Volgens de garage zeggen ze dat het de ketting is die hoorbaar is.

Ik baal hier enorm van.
Morgen wordt de aircopomp vervangen en de ketting wordt voor de zekerheid nagekeken.

Meerdere die er last van hebben of hebben gehad?

Ik vindt het te gekke met 12.000 km en 4 maanden oud......
 
Dat je een ratel hoort bij het starten is inderdaad je kettingspanner, op zich is dit niet erg maar wel storend.
Ik heb dit aangegeven bij mijn dealer, uit voorzorg hebben ze de kettingspanner vervangen. Bij mij is het geluid nu weg.
 
2. Ook heb ik aangeven dat bij koudstarten of langer dan 4uur laten staan en daarna starten een ratel of een soort gerinkel hoorbaar is 2 a 3 seconden lang.
Dit heb ik eigenlijk vanaf dag 1 dat hij nieuw is. Volgens de garage zeggen ze dat het de ketting is die hoorbaar is.

Dat je een ratel hoort bij het starten is inderdaad je kettingspanner, op zich is dit niet erg maar wel storend.
Ik heb dit aangegeven bij mijn dealer, uit voorzorg hebben ze de kettingspanner vervangen. Bij mij is het geluid nu weg.

Dit heb ik dus ook. Misschien toch maar even uit voorzorg laten checken.
 
Aircopomp.. is bij mij 2x vervangen, euvel blijft. Toen ik aangaf dat er ook een aircopomp met een ander partnummer beschikbaar was (andere fabrikant dan Denso), kreeg ik te horen dat ze de 2 eerdere keren dat de pomp vervangen, deze eigenlijk niet hadden mogen vervangen van Pon, en dat ze 'm niet nogmaals gingen vervangen. Ik heb me er maar bij neergelegd...
 
Vandaag auto weggebracht en opgehaald.

Airco pomp wordt vervangen staat in backorder. Zou vandaag vervangen worden jammer. Dan maar een vervolgafspraak maken.
Over de Ketting verhaal, was niks meer te horen Ghhrrrrrrrr heb ik weer. Maar goed houd het in de gaten.

Dit is een leuke!
Meneer uw LV portierbekleding wordt vervangen. Reden: bekleding bij raamschakelaar laat los.

Netjes!
 
Vandaag heb ik een bezoek gebracht met mijn crosspolo aan de garage voor 2 tal problemen die mij niet lekker zaten.

1.Voor een zoemend geluid.
Dit wordt erger namate je gas geeft.
Bleek de airco pomp te zijn. Meneer dit is een bekend eufel! De pomp wordt vervangen en het syteem wordt gelijk gespoeld krijg ik te horen.

2. Ook heb ik aangeven dat bij koudstarten of langer dan 4uur laten staan en daarna starten een ratel of een soort gerinkel hoorbaar is 2 a 3 seconden lang.
Dit heb ik eigenlijk vanaf dag 1 dat hij nieuw is. Volgens de garage zeggen ze dat het de ketting is die hoorbaar is.

Ik baal hier enorm van.
Morgen wordt de aircopomp vervangen en de ketting wordt voor de zekerheid nagekeken.

Meerdere die er last van hebben of hebben gehad?

Ik vindt het te gekke met 12.000 km en 4 maanden oud......
Mijn aircopomp maakt ook lawaai. Wordt ook vervangen polo 6r 2011 53000 km
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Oh dat zoemende geluid is de aircopomp? Het wordt steeds luider en erger me er helemaal kapot aan, vooral als de radio op laag volume staat. Binnenkort maar eens naar de garage dan...
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Oh dat zoemende geluid is de aircopomp? Het wordt steeds luider en erger me er helemaal kapot aan, vooral als de radio op laag volume staat. Binnenkort maar eens naar de garage dan...
bij mij klinkt het net of er een lager kapot is. Maar goed heb de auto gekocht met 6mnd garantie en er zit nu nog 1 mnd garantie op. Ze gaan kijken naar een gereviseerde pomp,maar eerst zaterdag met de auto de brug op zodat ze weten welk nummer de pomp heeft.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!