Airco onderdeel vraag

Ik ben op zoek naar stelmotor V68 temperatuurregeling voor mijn Polo 9n "03. Ik zie dat de prijzen nogal verschillen. Nu heb ik er een gevonden uit Duitsland maar deze is dan van het merk Hella Behr.
https://www.auto-onderdelen24.nl/search?keyword=6q0907511

Origineel nummer is 6Q0907511 vlg. ETKA, Het Hella onderdeelnummer is 6NW 351 344-021 alleen staat er in de beschrijving dat deze vanaf chassisnummer 9n*4D/9n*4Y is, mijn chassisnummer begint met 9n*3D. En het onderdeelnummer is dan 6Q0907511D maakt dit nog wat uit? pinbezetting lijkt wel hetzelfde.


Ook ben ik op zoek naar een aircoleiding deze heb ik ook gevonden bij dezelfde webshop, het is een vrij prijzige leiding origineel kost deze al bijna 300€ (6Q0820741D) de aangeboden leiding is van een andere fabrikant en kost de zowat de helft minder (Vemo V15-20-0067). Weet iemand of dit soort hoge druk leidingen te repareren zijn? het gaat om de flexibel slang, deze begint door te zweten de slang is vettig en ik heb al een paar keer fluor resten zien liggen op mijn bodemplaat (toen ik de auto gekocht heb heb ik meteen mijn airco nagekeken en opnieuw afgevuld deze was toen goed) Of kan je hem beter toch gewoon vernieuwen? https://www.auto-onderdelen24.nl/vemo/873213

Iemand verder nog ervaring met deze webshop? Alvast bedankt voor de hulp.
 
Volkswagen  Polo 9N 2003  1.4i 75PK BBY 
Vernieuwen die slang+ leiding. Je kunt de slang niet repareren omdat de druk te hoog is. Ook is de slang los niet te vervangen omdat deze in de leiding geperst zit. Wat die V68 betreft, heb ik geen idee. Als je zeker wil zijn van het goede onderdeel ga dan langs de dealer en bestel het daar. Vergeet niet dat het onderdelen nummer van VW altijd verschild van de Hella onderdelen nummers, ookal is het onderdeel identiek.
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
Ik zag op internet wel aircoreparatie bedrijven die het over reparatie van leidingen hebben vandaar de vraag, op mijn werk repareren ze ook wel eens leidingen maar dit zijn voornamelijk koperen leidingen geen alu leidingen zoals in de Polo.
Die servomotor is bij VW stervensduur vlg ETKA is deze bijna 200€, dat vind ik toch iets te fanatiek voor alleen een servo motor. De nummering van de onderdelen begrijp ik maar veel fabrikanten geven het OE (VW) nummer erbij alleen soms staat er bij een onderdeel 2 OE nummers erbij wat het wat verwarrend maakt aangezien in ETKA er toch een verschil in zit met je chassisnummer (vanaf of tot).
 
Volkswagen  Polo 9N 2003  1.4i 75PK BBY 
Na wat speurwerk ben ik erachter gekomen welke servomotor ik nodig heb, heb even onder het
icon_rolleyes.gif
dashboard gelegen en de aansluiting van de servomotor bekeken en de penbezetting gecontroleerd met behulp v/h schema in Elsa heb ik uiteindelijk de juiste gevonden.
https://www.auto-onderdelen24.nl/hella/7019671

Het is nog steeds wel een prijzig onderdeel. Iemand ervaring met een gebruikte servomotor of is dit niet aan te raden??
VW Polo 1.4i 75PK 9N 2003 BBY
 
Volkswagen  Polo 9N 2003  1.4i 75PK BBY 
Lekker nieuw kopen, ben je van al het gezeur af. Van een gebruikt onderdeel weet je ook niet hoelang deze in de auto heeft gezeten.
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!