Airbag,airbagkabel multi

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo

Ik heb een multifunctioneel gtd stuur gekocht, eigenlijk compleet maar toen ik daar kwam zat er een hele andere airbag bij 150km heen en 150km terug.:mad:
Nou ik dacht ik koop dan het stuur los en ga kijken voor een airbag en kabeltje.

Dus mocht iemand een airbagkabel hebben of zelfs een airbag hoor ik het graag.

Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
heb je eventueel foto's?

airbag zal het zelfde zijn denk ik, waarschijnlijk mis jij de aansluiting van je airbag naar je stuurknoppen?

compleet airbag kabeltje incl naar je knoppen is geloof ik 19.50 als ik het goed heb.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
In mijn auto zit nu geen mf stuur dus deze zal zeer zeker anders zijn, ook wil ik die bij dat stuur laten om compleet te verkopen.

Nu zag ik dat ik beter een airbag kan kopen en dan eventueel een kabel omdat deze er soms bij zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!