Ahoy allemaal!

Hallo allemaal, mijn naam is laurens en ik heb een polo 9N3 met een 1.4 TDI uit 2006.Zilvergrijs met Dezent 16 inch velgen.

Inmiddels 4 jaar geleden gekocht met 250 k op de teller. Hij is deze week over de 4 ton geen gegaan. Nooit gedacht dat die kleine 3 cyl mij nog zo ver zou brengen!

Ik heb natuurlijk het standaard onderhoud voor mn kiezen gehad zoals: schokbrekers, koppeling, homokineet, spanrollen en deursloten. Ook wel wat minder gewone items, zoals 2x de draagarmrubbers en ik heb er een 2012 interieur in gezet, omdat het frame van de bestuurders stoel was gescheurd.
Waar ik nog steeds we een beetje bang voor ben is de oliepompketting ondanks dat er geen onderhouds interval voor schijnt te zijn.

Wat mij erg meevalt is dat de wiellagers, turbo en uitlaat nog steeds goed zijn!

Al met al een prima wagen en ik hoop er zo veel mogelijk kms op te zetten als ik kan.

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dergelijke kilometerstanden en hoe ver sommige van jullie zijn gekomen op 1 motor met de 1.4 tdi. Zal er een topic van maken als die er nog niet is.
 

Bijlagen

  • 20190211_075508.jpg
    20190211_075508.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 tdi 66kW 
Ahoy matroos!

Welkom !
Mooie km stand zeg, volgens mij is er hier iemand ook is die de 400k gepasseerd is met een 1.2 TDI.

Er is hier ook een topic waar mensen hun km stand delen, daar staat hij dan ook tussen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!