Voorstellen Agaam

Goedendag Polo Rijders,
ik rijd al 15 jaar polo altijd nieuwen gehad, maar heb nu dus een hele mooie 2de hands gekocht, van mei 2018 (dus zo goed als nieuw en luxer als dat ik altijd had;).
Volkswagen Polo Highline 1.0 TSI, en ben er dus heel blij mee.
hier onder plaats ik de foto's even.Polo zijkant1.jpg
 

Bijlagen

  • polo achterkant.jpg
    polo achterkant.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 46
  • Polo zijkant2.jpg
    Polo zijkant2.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 45
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Welkom! Hele fijne en mooie bak, ik rijdt zelf ook een 2e hands Highline uit 2018. :cool:
ja hele fijne auto, al weer een stuk luxer en ruimer als de vorige, was model 2014,
alleen heb nu wel navigatie bij deze en werkt leuk, ben alleen nog bezig om App-Connect aan de gang te krijgen,
activatie code aanvragen staat er weet jij misschien hoe ik dat voor elkaar krijg en waar?.
aangezien jij ook de Highline hebt
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
ja hele fijne auto, al weer een stuk luxer en ruimer als de vorige, was model 2014,
alleen heb nu wel navigatie bij deze en werkt leuk, ben alleen nog bezig om App-Connect aan de gang te krijgen,
activatie code aanvragen staat er weet jij misschien hoe ik dat voor elkaar krijg en waar?.
aangezien jij ook de Highline hebt
Geen idee, App-Connect is Apple Carplay en Android variant? Dat werkte bij mij meteen, maar heb ook het Executive pakket erop, dus wellicht is dat waarom het bij mij meteen werkte.
Als App-Connect is dat je de auto kan uitlezen, dan lekker laten zitten, heb je zeer weinig aan, tenminste, de gratis versie die er standaard op zit is niks, kan je eigenlijk alleen je route vooraf inplannen.
Heb het ook geactiveerd, maar nadat ik zag wat het deed en kan, heb ik er niet meer naar gekeken.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Agaam
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!